اعمار یونت های ترویج زراعتی در سه ولسوالی بادغیس به ارزش 19 میلیون افغانی

مسوولان ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت بادغیس از گذاشتن سنگ تهداب سه ساختمان یونت ترویج زراعتی به ارزش بیش از 19 میلیون افغانی در سه ولسوالی این ولایت خبرمیدهند.

این مسوولان میگویند؛ این ساختمان ها با زیربنایی حدودا 300 مترمربع در یک طبقه که دارای 5 اتاق دفتری میباشد؛ به شکل پخته و اساسی در ولسوالی های مقر، آّبکمری وجوند این ولایت اعمار میگردد.

حفیظ الله بینش رییس زراعت، آبیاری و مالداری بادغیس میگوید؛ با اعمار این ساختمان ها مشکل دفترداری ماموران ساحوی اداره زراعت در ولسوالی های مذکور برطرف میگردد.

حفیظ الله بینش افزودکه؛ پس از این ماموران ساحوی اداره زراعت قادر خواهند شد که خدمات بیشتر زراعتی و دامداری را برای کشاورزان و دامداران محل در زمان مناسب آن عرضه نمایند.

رییس زراعت ولایت بادغیس می افزاید؛ اراضی که این ساختمان ها در ان اعمار میشود از سوی اهالی این ولسوالی ها به اداره زراعت، آبیاری و مالداری اهدا گردیده است.

براساس اظهارات مسوولان ریاست زراعت ولایت بادغیس؛ قرار است که کار ساخت این ساختمان ها در عرض شش ماه اینده تکمیل و به بهره برداری گذاشته شود.

گفته میشود که هزینه اعمار این ساختمان ها از بودجه مساعدتی وزارت مالیه کشور برای ولایت های کمتر انکشاف یافته پرداخت میشود.

خبر: محمد یعقوب

ویراستار: مشعل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.