اقامه نماز عید سعید قربان در ولایت بادغیس

شهروندان ولایت بادغیس نماز عید سعید قربان را بامداد امروز ( شنبه ) در مرکز و ولسوالی های این ولایت در فضای امن اقامه نمودند.

گفته شده است که هزاران شهروند ولایت بادغیس بامداد امروز به محل برگزاری نماز عید سعید قربان حضور یافته و نماز شان را بدون کدام چالش / تهدید امنیتی اقامه کردند.

باشندگان قلعه نو مرکز ولایت بادغیس با حضور در استدیوم ورزشی نماز عید سعید قربان را ادا نموده و از دولت خواستند که در جهت امنیت شهروندان کشور در روز های عید تلاش نمایند.

این باشندگان ضمن ابراز خرسندی از ایجاد حکومت وحدت ملی استقبال نموده و از روسایی جمهوری و اجراییه میخواهند که در جهت همبستگی و رفاه مردم افغانستان کوشش نمایند.

باشندگان شهر قلعه نو از طالبان و مخالفان مسلح همچنان میخواهند که از ادامه جنگ و ویرانی در کشور دست برداشته و به روند صلح بپیوندند.

در همین حال مسوولان امنیتی در بادغیس؛ روز گذشته از اتخاذ تدابیر امنیتی در روز های عید سعید قربان در این ولایت خبر داده و خاطرنشان نمودند که ده ها مامور امنیتی اعم از پولیس، ارتش و امنیت ملی در بخش های مختلف توظیف شده اند که امنیت را در روز های عید در بادغیس تامین نمایند.

این مسوولان مدعی اند که باشندگان ولایت بادغیس بامداد امروز نماز عید را بدون هیچ تشویش و نگرانی اقامه و ادا نمودند.

عید سعید قربان یکی از دو عید و مناسبت دینی مسلمان میباشد که همه ساله با اجرای مناسک حج و ذبح قربانی از سوی مسلمانان تجلیل میشود.

خبر: عبدالمنان ” وهاج ”

ویراستار: مشعل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.