کشته شدن یک مامور پولیس ملی در ولسوالی قادس

سرپرست ولسوالی قادس ولایت بادغیس از کشته شدن یک مامور پولیس ملی در نتیجه انفجار یک حلقه ماین کنار جاده یی در مربوطات این ولسوالی خبر میدهد.

مرزا علی بیدار سرپرست ولسوالی قادس میگوید؛ این رویداد ساعت 11 قبل از ظهر امروز سه شنبه در حالی بوقوع می پیوندد که شماری از قطعات فرماندهی کندک ریزف عملیاتی پولیس امنیه بادغیس روانه منطقه خیرخانه این ولسوالی بودند که در عرض راه با یک حلقه ماین تعبیه شده از قبل برخورد مینمایند.

مرزا علی بیداری می افزایدکه؛ در این رویداد یک مامور پولیس کشته و یک موتر نوع رنجر مربوط به این نیروهای قسما تخریب گردیده است.

سرپرست ولسوالی قادس؛ طالبان مسلح را مسوول تعبیه این ماین گذاری اعلام داشته که پیش از این نیز چنین اعمال را در برابر نیروهای امنیتی راه اندازی و اجرا نموده اند.

آقای بیدار می افزاید که؛ قطعات فرماندهی کندک ریزرف عملیاتی پولیس امنیه بادغیس جهت اکمال و تبدیلی برخی از ماموران پولیس ملی مستقر در منطقه خیر خانه؛ به ولسوالی قادس عزیمت نموده بودند.

در همین حال برخی گزارش های از جراحت برداشتن دو مامور دیگر پولیس ملی نیز در این رویداد حاکی دارد اما مسوولان محلی در پیوند به گزارش ها ابراز بی خبر می نمایند.

این درحالیست که قبل از این نیز قطعات اعزامی پولیس ملی در منطقه خیرخانه ولسوالی قادس این ولایت در چندین نوبت شاهد رویداد های مشابه بوده که باعث کشته و زخمی شدن شماری از ماموران پولیس ملی گردید.

خبر: عصمت الله اکبری

ویراستار: مشعل

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.