طالبان مسلح؛ دو منسوب ربوده شده ارتش ملی را به قتل رسانیده اند

گزارش های حاکی است که طالبان مسلح؛ دو منسوب ربوده شده ارتش ملی افغان مستقر در ولایت بادغیس را به قتل رسانیده و یک تن دیگر شان را رها نموده اند.

مسوولان محلی ارتش ملی در ولایت بادغیس ضمن تائید این خبر میگویند؛ اجساد این سربازان بامداد امروز چهارشنبه از مربوطات ولسوالی کرخ ولایت هرات واقع در مسیر جاده هرات – بادغیس بدست آمده است.

دگروال محمدزی شیرزاد فرمانده لوای سوم ارتش ملی مستقر در بادغیس میگوید؛ این منسوبان ارتش ملی بدون در جریان ماندن فرماندهی لوای سوم ارتش ملی جهت سپری نمودن رخصتی های خویش توسط وسایط شخصی مسافربری به ولایت هرات سفر مینمودند که در عرض راه از سوی طالبان مسلح پیاده شدند.

دگروال شیرزاد افزود که اجساد این منسوبان ارتش ملی همراه با یک همقطار آنان که زنده رها گردیده است، به ولایت هرات منتقل شده اند.

این منسوبان ارتش ملی نزدیک به یک هفته قبل از شهر مرکز ولایت بادغیس توسط یک موتر مسافربری به جانب ولایت هرات در حرکت بودند که در گذرگاه سبزک؛ از سوی افراد وابسته به طالبان مسلح پیاده گردیده و به محل نامعلومی منتقل شدند.

براساس گزارش ها؛ با این منسوبان ارتش ملی؛ یک سرباز پولیس ملی و یک شهروند عادی باشنده ولایت بادغیس نیز همراه بوده که از سوی نفرات طالبان مسلح پیاده شده و از سرنوشت انان تا هنوز هیچ خبری در دست نیست.

قابل ذکر است که طالبان مسلح از بیشتر از یک هفته به اینطرف در مربوطات ولسوالی کرخ ولایت هرات؛ واقع در میسر جاده هرات – بادغیس حضور گسترده و مستمر پیدا نموده که به شدت با نگرانی شهروندان بادغیسی به همراه بوده است.

گفته شده است که نفرات طالبان مسلح در چندین موقعیت در عرض جاده بادغیس – هرات حضور داشته و مسافران را به بهانه تلاشی و مرتبط بودن با دولت از موترهای حامل شان پیاده نموده و انان را مورد لت و کوب قرار میدهند.

خبر: محمد یعقوب انیس

ویراستار: مشعل

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.