طالبان در دو رویداد جداگانه؛ دو مسلح طرفدار دولت را به قتل رسانیده و پنج مسافر را با خود بردند

براثر حمله افراد وابسته به گروه طالبان بر مواضع افراد مسلح حامی دولت در ولسوالی آبکمری ولایت بادغیس؛ دو تن از نفرات مسلح طرفدار دولت کشته شدند.

مسوولان محلی در آبکمری با بیان این خبر میگویند که؛ طالبان مسلح عصر روز گذشته (جمعه) بالای مواضع افراد مسلح طرفدار دولت مستقر در منطقه تگاب رباط این ولسوالی حمله نموده که در نتیجه دو تن از افراد مسلح حامی دولت کشته شده اند.

عبدالعظیم کریمی ولسوال آبکمری در یک تماس تلفنی به خبرنگار نریمان گفت که؛ حمله طالبان مسلح بر مواضع نیروهای مسلح طرفدار دولت 4 ساعت ادامه یافته که در نهایت طالبان مسلح مجبور به عقب نشینی از منطقه شدند.

همچنان در یک خبر دیگر؛ مسوولان محلی در آبکمری از گرفتاری 5 مسافر باشنده این ولسوالی از سوی افراد وابسته به طالبان مسلح خبر میدهند.

ولسوال آبکمری افزود که؛ این مسافران در حال عزیمت به جانب ولایت هرات در غرب کشور بودند که در مربوطات گذرگاه زرمست؛ واقع در مسیر جاده ولسوالی های آبکمری و کرخ ولایت های بادغیس و هرات از واسطه حامل شان پیاده و به منطقه نامعلومی منتقل شدند.

کریمی افزود که؛ تمامی این مسافران افراد ملکی بوده و هیچ ارتباط با دولت و اداره محلی نداشته اند.

وی اضافه نمودکه؛ تا به حال از سرنوشت این پنج مسافر خبری در دست نیست.

طالبان مسلح تا به حال در پیوند به این ادعای مسوولان محلی در آبکمری تبصره ی ننموده اند.

تگاب رباط در فاصله نزدیک به 60 کیلومتری جنوب غرب مرکز ولسوالی آبکمری واقع بوده که از سوی افراد مسلح طرفدار دولت و باشنده گان محل تامین امنیت میشود.

این در حالیست که روزگذشته ( جمعه ) شماری از مسافران از حضور گسترده وپیوسته افراد طالبان مسلح طی چند روز اخیر در مسیر جاده بادغیس – هرات خبر داده و از ادامه این روند شدیدا ابراز نگرانی نمودند.

خبر : عبدالرحمن

ویراستار : مشعل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.