طالبان یک باشنده قادس را کشتند و دو کارگر قراردادی یک شرکت خصوصی را در مقر ربودند

گزارش های از ولسوالی قادس ولایت بادغیس حاکی است که طالبان مسلح یک باشنده این ولسوالی را روز دوشنبه با ضرب گلوله به قتل رساندند.

گفته میشود که فرد مقتول باشنده روستای آبگرمک قادس بوده که حین عزیمت به مرکز این ولسوالی از سوی افراد وابسته به ملا محمد یوسف؛ یک تن از فرماندهان ارشد طالبان مسلح به قتل می رسد.

در همین حال مرزا محمد علی بیدار سرپرست اداره ولسوالی قادس ضمن تائید این رویداد میگوید؛ این رویداد عصر روزگذشته ( دوشنبه ) در منطقه موسوم به همایخان این ولسوالی بوقوع پیوسته است.

آقای بیدار افزود که؛ فرد مقتول محمد نام داشته که از سوی ملا محمد نادر مشهور به گل احسن از افراد وابسته به طالبان مسلح از موترسکلیت حامل اش پیاده شده و به قتل رسیده است.

وی می افزاید که این باشنده ( محمد ) ولسوالی قادس کشاورز بوده و هیچ وابستگی به دولت نداشته است، اما برخی گزارش های وجود دارد که این شخص از نزدیکان یکی از نیروهای مسلح مردمی در این ولسوالی بوده است.

همچنان در یک خبر دیگر؛ طالبان مسلح دو کارگر قراردادی یک شرکت خصوصی ساختمانی را در ولسوالی مقر از محل کار آنان گرفتار و با خود بردند.

مسوولان محلی در مقر میگویند؛ این کارگران در حال تنظیم سیستم برق یک درمانگاه دولتی واقع در روستای (کموری) ولسوالی مقر بودند که پس از چاشت دیروز (دوشنبه) از جانب افراد طالبان مسلح گرفتار و ربوده شدند.

ابوبکر اعظیمی سرپرست ولسوالی مقر گفت؛ افراد ربوده شده باشندگان شهر قلعه نو مرکز ولایت بادغیس بودند.

گفته میشود که روستای کموری در فاصله 15 کیلومتری از مرکز ولسوالی مقر این ولایت قرار داشته و از جمله ی مناطق محسوب میشود که طالبان مسلح در آن رفت و امد گسترده دارند.

خبر: محمد و اسکندر

ویراستار: مشعل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.