پنج منسوب ارتش ملی در یک حمله ی خودی؛ در جوند کشته شدند

گزارش های تازه از ولسوالی جوند ولایت بادغیس حاکی است که در یک حمله خودی؛ دست کم پنج منسوب ارتش ملی کشته شدند.

عبدالله افضلی نماینده مردم جوند و معاون شورای ولایتی بادغیس ضمن بیان این مطلب میگوید؛ این رویداد شامگاه امروز سه شنبه در حالی بوقوع می پیوندد که یک منسوب ارتش؛ چهار تن از همقطاران اش را با شلیک گلوله به قتل رسانیده و یک تن دیگر را نیز زخمی نمود.

معاون شورای ولایتی بادغیس گفت؛ این رویداد در منطقه موسوم به ” کوتل سیاه” واقع در فاصله یک کیلومتری شرق مرکز این ولسوالی بوقوع پیوسته است.

آقای افضلی افزود که؛ منسوب مهاجم ارتش ملی نیز از سوی یک تن دیگر از همقطاران اش واقع در پاسگاه ” کوتل سیاه” به قتل رسیده است.

وی در پیوند به انگیزه این رویداد، ابراز نظری ننموده است.

در همین حال یک منبع لوای سوم ارتش ملی مستقر در ولایت بادغیس نیز وقوع این رویداد را تائید نموده اما؛ از ارایه جزئیات بیشتر خودداری نمود.

قابل ذکر است که ولسوالی جوند؛ یکی از بخش های دور دست با شهر قلعه نو مرکز ولایت بادغیس میباشد که افراد مسلح غیر مسوول وطالبان مسلح در بخش های زیادی از این ولسوالی نفوذ گسترده دارند.

گفته میشود که تعداد از قطعات ارتش ملی اوایل سال گذشته برای نخستین بار پس از سقوط مرکز جوند از سوی طالبان مسلح به این ولسوالی اعزام شده که تا اکنون شماری از این قطعات در آنجا مستقر میباشند.

خبر: محمد فکور

ویراستار: مشعل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.