ادامه روند رای دهی انتخابات ریاست جمهوری و شورای ولایتی در بادغیس

روند رای دهی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای ولایتی کشور بامداد امروز( شنبه ) با اشتراک صدها باشنده ولایت بادغیس آغاز گردید.

مسوولان ولایتی کمیسیون مستقل انتخابات بادغیس حضور مردم را در تمام مراکز رای دهی در این ولایت گسترده توصیف نموده و اضافه مینمایند که؛ ازمیان 129 مرکز رای دهی در شش ولسوالی بادغیس؛ 119 مرکز آن بروی رای دهندگان باز میباشند.

این مسوولان میگویند؛ از این میان 10 مرکز رای دهی در ولسوالی های جوند، بالامرغاب و قادس به سبب مساعد نبودن راه های ارتباطی ، آب و هوا وتهدید های امنیتی مسدود میباشند.

مسوولان انتخابات می افزایند که تا اکنون هیچ مشکلی از رهگذری؛ پاک شدن رنگ، کمبود برگه های رای، تقلب و تخطی برای این کمیسیون گزارش نشده است.

در همین حال ناظران و مسوولان محلی در مرکز وولسوالی های این ولایت از برگزاری شفاف و سالم انتخابات خبرداده و اضافه مینمایند که در برخی از مراکز به علت عدم صف بندی رای دهندگان از سوی ماموران موظف؛ بی نظمی های ایجاد شده که تا اکنون در شماری از این مراکز جریان دارد.

این ناظران مدعی اند که در این دور؛ رای دهندگان با آمادگی و علاقمندی وافر و متفاوت از گذشته به پای صندوق های رای دهی حاضر و اشتراک مینمایند.

گفته میشود که بیش از 5000 نیروی امنیتی از انتخابات ریاست جمهوری و شورای ولایتی بادغیس؛ مصروف تامین امنیت در این ولایت میباشند.

خبر: عبدالمنان

ویراستار: مشعل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.