دو سارق مسلح در بادغیس بازداشت گردیدند

فرمانده پولیس امنیه ولایت بادغیس از بازداشت دو سارق مسلح در مسیر جاده قلعه نو – قادس توسط ماموران پولیس این ولایت خبر میدهد.

سمونوال ولی جان سرحدی فرمانده پولیس امنیه بادغیس میگوید، این افراد زمانی از سوی پولیس امنیه بادغیس بازداشت میشوند که در حال سرقت امتعه های مسافران یک موتر مسافربری  در مربوطات منطقه قرچقی ولسوالی قادس بودند.

سمونوال سرحدی گفت؛ این افراد باشندگان منطقه قرچقی میباشند و از نزد آنان یک قبضه سلاح نوع تفنگچه و یک عراده موترسکلیت بدست پولیس افتاده است.

فرمانده پولیس امنیه بادغیس افزودکه؛ سارقان مذکور پس از بازداشت به مرکز ولایت انتقال یافته و در نخستین اظهارات به جرم خویش اعتراف نموده اند.

در همین حال پولیس جنایی بادغیس نیز از بازداشت یک فرد دیگر به اتهام سرقت یک عراده موترسکلیت از شهر قلعه نو خبر داده و اضافه میکند؛ این شخص پس از دریافت یک مورد شکایت از سوی مالک این موترسکلیت توسط پولیس جنایی بازداشت میشود.

گفتنی است که در جریان چند ماه اخیر؛ سرقت های مسلحانه در این ولایت به صورت گسترده افزایش یافته است.

موجودیت گروه های مسلح غیر مسوول، افزایش بیکاری و عدم برخورد جدی ماموران امنیتی با عاملان این رویدادها از اساسی ترین عوامل افزایش سرقت ها و اختطاف های چند ماه اخیر در بادغیس پنداشته شده است.

خبر: عبدالسمیع ” حبیبی “

ویراستار: مشعل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.