طالبان مسلح محموله گندم های زراعتی کشاورزان بالامرغاب را متوقف نمودند

مسوولان محلی در ولسوالی بالامرغاب ولایت بادغیس از متوقف شدن سه موتر عامل گندم های زراعتی توسط طالبان مسلح در مسیر جاده قلعه نو- بالامرغاب خبر میدهند.

این مسوولان میگویند؛ طالبان مسلح حوالی ساعت 3 پس از چاشت امروز شنبه، سه موتر عامل گندم های زراعتی که به سوی مرکز بالامرغاب درحرکت بودند، دراستقامت بند منگان؛ مسیر جاده قلعه نو – بالامرغاب متوقف نمودند.

ضیاالدین اکازی سرپرست ولسوالی بالامرغاب میگوید؛ این گندم ها از سوی اداره زراعت، آبیاری و مالداری این ولایت به منظور توزیع برای کشاورزان بالامرغاب ارسال گردیده بود.

در همین حال ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت بادغیس از متوقف شدن محموله گندم های ارسالی به بالامرغاب ابراز بی خبری نموده و اضافه می نمایند که؛ این محموله شامل 35 تن گندم اصلاح شده میباشد که قرار بود، به کشاورزان بالامرغاب برای رشد محصولات شان داده شود.

مسوولان در ریاست زراعت بادغیس اعلام داشتند؛ که این گندم ها به اساس ضمانت به محاسن سفیدان بالامرغاب تسلیم و آنان مسوولیت انتقال این مواد را به مرکز ولسوالی داشتند.

مسوولان ریاست زراعت بادغیس میگویند؛این گندم ها سهمیه کشاورزان بالامرغاب بوده که بربنیاد یک سند تضمینی به محاسن سفیدان این ولسوالی تحویل داده شده است.

همزمان به آن سرپرست ولسوالی بالامرغاب خاطرنشان میسازد که آنان شماری از بزرگان و محاسن سفیدان این ولسوالی را جهت مذاکره با طالبان مسلح مبنی بر رهایی این محموله به منطقه اعزام نموده اند.

خبر: حاجی قربان

ویراستار: مشعل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.