شش آموزگار یک مکتب در ولسوالی قادس اختطاف شدند

گزارش ها از ولسوالی قادس ولایت بادغیس حاکی است که مردان مسلح ناشناس شش تن از آموزگاران یک مکتب را از مربوطات این ولسوالی اختطاف نمودند.

براساس این گزارش ها؛ افراد مسلح ناشناس ساعت 10 بامداد امروز سه شنبه وارد مکتب متوسطه روستای تاکک ولسوالی قادس شده و شش تن از آموزگاران این مکتب را با خود بردند.

یک مسوول ارشد محلی که از ابراز نامش خودداری نمود، ضمن تائید این رویداد میگوید؛ افراد مسلح ناشناس این آموزگاران را که باشندگان مرکز ولسوالی قادس میباشند، از جریان تدریس دانش آموزان گرفتار و با خود به منطقه نامعلوم منتقل نمودند.

این مسوول ارشد محلی گفت؛ هرچند روستای تاکک در ساحه حاکمیت دولتی قرار دارد اما پاسگاه ماموران پولیس در فاصله 7 کیلومتری این روستا واقع میباشد.

بر بنیاد اظهارت این منبع؛ عملیات نیروهای امنیتی مستقر در ولسوالی قادس در پیوند به شناسایی و گرفتاری عاملان این رویداد دقایق از پس وقوع آن آغاز گردیده و همین اکنون همچنان ادامه دارد.

در همین حال شماری از باشندگان ولسوالی قادس در تماس های تلفنی به خبرگزاری نریمان؛ افراد فرمانده ملا محمد یوسف نایب زاده؛ یک تن از فرماندهان ارشد طالبان مسلح را در این ولسوالی متهم به اختطاف این آموزگاران نمودند.

اما تا اکنون هیچ گروهی مسوولیت این رویداد را به عهده نگرفته است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.