چهار طالب مسلح در یک درگیری میان گروهی در قادس کشته و زخمی شدند

در پی یک درگیری میان گروهی افراد وابسته به طالبان مسلح در ولسوالی قادس ولایت بادغیس؛ دست کم یک طالب مسلح کشته و سه تن دیگر زخم برداشته اند.

براساس گزارش ها این رویداد ساعت نه بامداد امروز چهارشنبه، میان افراد وابسته به ملا عبدالرحمن مشهور به ” نماینده ” و ملا احمد؛ دو فرمانده طالبان مسلح در منطقه کاریز ولسوالی قادس این ولایت آغاز و تا ساعت شش شام ادامه داشته است.

گفته میشود که این رویداد پس از آن بوقوع می پیوند که دو تن از افراد وابسته به ملا عبدالرحمن نزدیک به یک هفته قبل؛ توسط ملا شیراحمد فرد وابسته به ملا احمد در پی شلیک گلوله کشته و زخمی میشوند.

ژنرال عبدالروف “تاج” فرمانده پولیس امنیه ولایت بادغیس ضمن تائید این خبر می گوید؛ نفرات  ملا عبدالرحمن ساعات اولیه بامداد چهارشنبه پس از خارج نمودن اعضای خانواده ای ملا شیراحمد، بالای منزل وی حمله نموده که تا ساعت شش شام ادامه داشته است.

ژنرال تاج می افزاید که: در این رویداد ملا شیراحمد کشته شده و سه تن از افراد ملا عبدالرحمن مشهور به نماینده به شمول ملا اخترمحمد؛ مسوول جلب و جذب طالبان مسلح در قادس زخم برداشته اند.

گفته میشود که منزل ملا شیراحمد از چندین روز به اینطرف از سوی افراد ملا عبدالرحمن در محاصره قرار داشته است.

فرمانده پولیس امنیه بادغیس؛ وضعیت صحی دو تن از مجروحان این رویداد را به شمول ملااخترمحمد؛ وخیم توصیف می نماید.

در همین حال برخی منابع محلی که از ذکر نام شان خودداری می ورزند، تاکید می نمایند که ملا اخترمحمد؛ مسوول جلب و جذب طالبان مسلح در ولسوالی قادس نیز در این رویداد کشته شده است.

اما طالبان مسلح تا اکنون در این ارتباط ابراز نظری ننموده اند.

قابل ذکر است؛ منطقه کاریز در فاصله نزدیک به 20 کیلومتری شمال غرب مرکز ولسوالی قادس قرار داشته و از ساحات تحت کنترل طالبان مسلح به حساب می اید.

خبر: محمد یعقوب انیس

ویراستار: مشعل

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.