سه باشنده قادس در پی وقوع دو رویداد جداگانه کشته و زخمی شدند

گزارش های از ولسوالی قادس ولایت بادغیس حاکی است که در پی وقوع دو رویداد جداگانه؛ یک تن از باشندگان این ولسوالی کشته و دو تن دیگر زخم برداشته اند.

براساس گزارش ها؛ این دو رویداد به ترتیب حوالی شب گذشته و بامداد امروز سه شنبه در مناطقی موسوم به ” خاک درویش ” و ” قادسخوردک ” این ولسوالی بوقوع پیوسته است.

میرزا علی بیدار سرپرست ولسوالی قادس می گوید: گروهی از افراد ملا نسیم؛ فرمانده وابسته به طالبان مسلح، وارد روستای خاک درویش این ولسوالی شده و دو تن از باشندگان محل را به ضرب گلوله زخمی نمودند.

میرزا علی بیدار ولسوال قادس می افزاید که این رویداد حوالی ساعت 9 شب گذشته بوقوع پیوسته و افراد مسلح مهاجم؛ دو تن از باشندگان محل را بنام های قوماندان عباس همراه با پسرش را آماج قرار داده و شدیداً مجروح نمودند.

آقای بیدار اضافه می کند که؛ مجروحان این رویداد ابتدا غرض مداوا به شفاخانه ی ولایتی قلعه نو منتقل شده و سپس یک تن از مجروحان به علت وخامت جراحات به هرات منتقل گردیده است.

ولسوال قادس  مدعی شد که قربانیان این رویداد هیچ ارتباط و وابستگی با دولت نداشته اند.

همچنان در یک خبر دیگر؛ یک باشنده ی منطقه قادسخوردک این ولسوالی حوالی پیش از چاشت امروز سه شنبه هدف شلیک فرد و یا شخص همراه خویش قرار گرفته و جان باخته است.

یک منبع محلی که از ابراز نام خویش خود داری می ورزد می گوید؛ این رویداد در مربوطات منطقه قادسخورد زمانی بوقوع می پیوند که مضروب و ضارب برموتورسکلیت سوار بوده و در حال حرکت به جانب ی یکی از روستاهای این منطقه بوده اند.

گفته میشود که مضروب در عرض راه قادس – قلعه نو؛ حین انتقال به شفاخانه جان باخته است.

این منبع از ابراز نظر در پیوند به علت و انگیزه این رویداد خود داری نمود.

مناطق قادسخوردک و خاک درویش؛ به ترتیب در فاصله های کمتر از 5 و 12 کیلو متری  غرب و شمال مرکز ولسوالی قادس موقعیت دارند.

خبر: یعقوب انیس

ویراستار: مشعل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.