کشف و ضبط صدها میل جنگ افزار ساخت پاکستان در بادغیس

فرماندهی پولیس امنیه ولایت بادغیس از کشف و ضبط یک موتر باربری حامل صد ها میل جنگ افزار ساخت کشور پاکستان از مربوطات ولسوالی مقر این ولایت خبر می دهند.

ژنرال عبدالروف تاج فرمانده پولیس امنیه بادغیس در صحبت با خبرگزاری نریمان می گوید؛ موتر حامل این جنگ افزار ها پس از چاشت امروز توسط ماموران پولیس محلی در منطقه سنگ آتش ولسوالی مقر متوقف و سپس به مرکز این ولایت منتقل گردیده است.

20161104_160131

فرمانده پولیس امنیه بادغیس گفت که این جنگ افزارها شامل؛ 3 میل راکت انداز، 3 میل کلاشینکوف، 17 میل کله کوف، 372 میل تفنگچه کمری، و بیست و چهار هزار فیر مرمی اسلحه های مختلف میشود که از سوی ماموران پولیس محلی در منطقه سنگ آتش ولسوالی مقر این ولایت کشف و ضبط گردیده است.

ژنرال تاج گفت؛ این جنگ افزار ها بصورت ماهرانه در یک موتر باربری نوع ” خاور ” بارگیری شده و قرار بود که به ولسوالی بالامرغاب این ولایت منتقل شود.

آقای تاج می افزاید که؛ راننده و کمک راننده موتر مذکور باشندگان ولایت غزنی بوده که از سوی ماموران پولیس محلی نیز بازداشت شده اند.

براساس اظهارات فرمانده پولیس امنیه بادغیس؛ این محموله جنگ افزارها در ولایت هرات بارگیری شده و قرار بوده است که در اختیار گروه های وابسته به طالبان مسلح در بالامرغاب ولایت بادغیس قرار داده شود.

خبر: فوزی

ویراستار: مشعل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.