دو تن به شمول یک غیر نظامی؛ در دو رویداد جداگانه در مقر کشته شدند

براساس گزارش ها در تازه ترین درگیری های مسلحانه میان افراد وابسته به طالبان مسلح و ماموران پولیس محافظت عامه در بادغیس؛ یک مامور پولیس محافظت عامه کشته شده است.

گفته شده است که افراد وابسته به طالبان مسلح بامداد امروز (شنبه) بالای یک پاسگاه مربوط به ماموران پولیس محافظت عامه مستقر در ولسوالی مقر این ولایت حمله نموده که در نتیجه یک مامور پولیس محافظت عامه کشته شده است.

حاجی وارث ولسوال مقر ضمن تائید این خبر میگوید؛ نفرات طالبان مسلح ساعات اولیه بامداد امروز بر یک پاسگاه ماموران آنان ( محافظت عامه ) مستقر در منطقه  ی موسوم به ” قال زردک” این ولسوالی حمله نموده که دو ساعت به طول انجامید.

حاجی وارث از وارد شدن تلفات به نفرات طالبان مسلح مهاجم ابراز بی خبری نمود.

ولسوالی مقر ولایت بادغیس از بخش های نسبتا نا امن در این ولایت محسوب میشود که هر از گاهی طالبان مسلح حملات مسلحانه و تعبیه ماین های کنار جاده ی را مبنی بر اماج قرار دادن واحدهای نیروهای امنیتی مبادرت ورزیده و به راه می اندازند.

همچنان در یک خبر دیگر بر اثر انفجار ماین کنار جاده ی در مربوطات ولسوالی مقر یک فرد ملکی جان باخته است .

ولسوال مقر میگوید؛ این فرد در حالی کشته میشود که موترسکلیت حامل وی عصر روز گذشته (جمعه ) با یک حلقه ماین کنار جاده ای در منطقه موسوم به خلیفه های این ولسوالی برخورد مینماید

حاجی وارث افزود؛ فرد مذکور را باشنده اصلی مقر و شخص عادی بیان داشته که در حال عزیمت به جانب یکی از روستای های این ولسوالی بوده است.

حاجی وارث، تعبیه این ماین را کار طالبان عنوان داشته که به هدف آماج قرار دادن نیروهای امنیتی جا سازی گردیده بود.

طالبان مسلح تا اکنون در پیوند به این دو رویداد ابراز نظری ننموده اند.

خبر: عبدالرحیم امینی

ویراستار: مشعل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.