کشته شدن دو طالب مسلح در عملیات باز پس گیری مسیر جاده قلعه نو- قادس

مسوولان در فرماندهی لوای سوم ارتش ملی مستقر در بادغیس؛ از کشته شدن دو طالب مسلح در نتیجه عملیات باز پس گیری منطقه قرچغی ولسوالی قادس این ولایت خبر میدهند.

دگروال شیر حمزه دربندی رئیس ارکان لوای سوم ارتش ملی و فرمانده عملیات موسوم به “خنجر سوم “میگوید؛ براثر عملیات باز پس گیری بخشی از مسیر جاده قلعه نو – قادس واقع در منطقه قرچغی ولسوالی قادس از طالبان مسلح؛ دو تن از افراد وابسته به طالبان در نتیجه آتش سلاح های سنگین انان کشته شده اند.

دگرول شیرحمزه دربندی افزودکه؛ نیروهای امنیتی افغان مستقر در بادغیس با حمایت نیروهای مردمی بامداد امروز (سه شنبه) عملیات بازپس گیری منطقه قرچغی ولسوالی قادس را  از چنگ طالبان مسلح آغاز نموده که در عرض چند ساعت  این منطقه را مجددا از اختیار طالبان خارج و تمام بخش های آنرا پاکسازی نمایند.

رئیس ارکان لوای سوم ارتش ملی می افزایدکه؛ در عملیات بازپس گیری منطقه قرچقی به نیروهای امنیتی و مردمی آسیبی وارد نگردیده است.

وی می افزاید که؛ روستای های زاد غیبی، پشه ای، باب دوستی و بزبای در این عملیات از وجود طالبان مسلح پاکسازی گردید.

وی گفت؛ در حال حاضر منطقه قرچغی و بخش های مربوط به آن در امنیت کامل قرار داشته و نیروهای نظامی در حال جستجو و پاکسازی برخی  نقاط دور دست دیگر این منطقه از وجود طالبان مسلح میباشند.

طالبان مسلح دو روز قبل بدنبال حملات ی  وارد منطقه قرچغی ولسوالی قادس شده و جاده ی مسیر ولسوالی های قادس و جوند را با شهر قلعه نو؛ مرکز این ولایت انسداد نموده بودند

اما تا اکنون طالبان مسلح در پیوند به ادعای فرمانده عملیات موسوم به “خنجر سوم” مبنی بر کشته شدن دو تن از نفرات این گروه؛ ابراز نظری ننموده اند.

خبر : حبیب فوزی

ویراستار : مشعل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.