محمد انور اسحاق زی؛ والی جدید بادغیس آغاز به کار نمود

والی جدید بادغیس؛ محمد انور اسحاق زی امروز یکشنبه توسط مشاور ارشد ریاست ارگان های محل طی محفلی به همکاران اش معرفی گردید.

محمد انور اسحق زی؛ اخیرا براساس پیشنهاد ریاست ارگان های محل و منظوری رییس جمهوری به عنوان والی ولایت بادغیس معرفی گردید.

محمد انور اسحق زی والی بادغیس در محفل معرفی خویش که در فارم شگوفان قلعه نو؛ مرکز این ولایت ترتیب گردیده بود، وعده سپرد که تلاش خواهد کرد؛ به مشکلات مردم این ولایت رسیدگی نموده و تمام چالش های موجود در این ولایت را نیز به مرکز کشور انتقال دهد.

والی بادغیس از مردم این ولایت خواست؛ بخاطر تامین امنیت، حکومتداری خوب و بازسازی در این ولایت با وی همکاری نمایند.

این دومین والی میباشد که از بدو ایجاد حکومت وحدت ملی در بادغیس گماشته میشود، جمال الدین اسحاق والی سابق بادغیس مدت هفت ماه منحیث والی تعیین گردیده بود اما به دلیل مریضی فقط یک هفته از این مدت را در بادغیس حضور داشت.

والی جدید ولایت بادغیس در حالی کار اش را در این ولایت آغاز میکنند که چالش های بزرگی از قبیل تهدیدات امنیتی با فرا رسیدن فصل گرما، متوقف بودن پروژه های بزرگ زیر بنایی چون؛ تکمیل سرک حلقوی، انتقال برق از کشور ترکمنستان، آب اشامیدنی از ولسوالی و…فرا راه مردم و حکومت محلی در این ولایت است.

خبر: ناصر اشکان

ویراستار: مشعل

One comment

  • نثاراحمدعزيزي

    خطاب به مردم عزيزبادغيس :
    مردم شريف بادغيس والي جديد را با گل ،چپن ،پسته ،قالين وتضرع استقبال نكنيد بلكه از آغاز برايش خواست خودرا مردانه وار برسانيد كه اگرصادقانه كار نكردي و خواستت بوجود آوردن مسايلي زباني ونژادي باشد، تورا با سنگ و چوب ازين ديار ميكشيم.
    دگرحوصله بس است 
    حق ميخواهيم.
    نثاراحمدعزيزي /تركيه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.