یک عراده تانکر متعلق به یک شرکت خصوصی در قادس به چنگ طالبان افتاد

گزارش ها از ولسوالی قادس بادغیس می رسانند که یک تانکر فاضلاب متعلق به یک شرکت خصوصی با دو سرنشینش به چنگ طالبان مسلح افتاده است.

فرمانده پولیس قادس می گوید که این رویداد در حالی اتفاق می افتد که تانکر مذکور از قلعه نو به سوی مرکز این ولسوالی در حرکت بوده و در عرض راه به اثر سر درگمی راننده وارد روستای بنام “خاک درویش” منطقه ی “لنگر شریف” می شود.

سمونیار عبدالحلیم صابری فرمانده پولیس قادس می گوید که راننده این تانکر بدون هماهنگی با آنان قلعه نو را به مقصد مرکز این ولسوالی ترک گفته و در نهایت ساعت 9 بامداد امروز (یک شنبه) در منطقه موسوم به “اسپ مرده” ولسوالی قادس بدست گروهی از طالبان مسلح اسیر شده است.

آقای صابری می گوید، راننده تانکر با کمک راننده اش پس از گرفتاری به “منطقه کاریز حاجی نظر” جایی که گویا پایگاه این گروه است، منتقل شده اند و اکنون در قید آنان به سر می برند.

در همین حال، گزارش های نیز وجود داشت که این تانکر مربوط به فرماندهی پولیس قادس بوده است، اما فرمانده پولیس قادس این گزارش ها را بی بنیاد می خواند.

گفتنی ست که در یک رویداد دیگر در “منطقه اسپ مرده” نیرو های امنیتی مستقر در ولسوالی قادس بامداد امروز برای مدت کوتاهی با طالبان مسلح رویارویی داشته، که در نتیجه طالبان از منطقه پا به فرار نهادند.

خبر: ناصر اشکان

ویراستار: مشعل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.