چهار طالب مسلح و یک مامور پولیس مرزی در بالامرغاب کشته شدند

مسوولان محلی در ولسوالی بالامرغاب ولایت بادغیس میگویند؛ بر اثر درگیری نفرات طالبان مسلح و ماموران پولیس مرزی؛ چهار طالب مسلح و یک پولیس مرزی در این ولسوالی کشته شدند.

سرپرست ولسوالی بالامرغاب در یک تماس تلفنی به خبرگزاری نریمان گفت؛ افراد وابسته به گروه طالبان پیش از چاشت امروز ( دوشنبه ) بالای پاسگاه شماره 5 پولیس مرزی در منطقه مورچاق این ولسوالی حمله نموده که در نتیجه چهار طالب مسلح و یک سرباز پولیس مرزی کشته شدند.

ضیاالدین اکازی سرپرست ولسوالی بالامرغاب میگوید؛ این حمله طالبان مسلح بر مواضع ماموران پولیس مرزی مستقر در منطقه مورچاق این ولسوالی چهار ساعت ادامه یافته و در نهایت افراد طالبان مسلح مجبور به عقب نشینی و ترک منطقه شدند.

سرپرست ولسوالی بالامرغاب افزود که طالبان مسلح تلاش داشتند پاسگاه شماره 5 ماموران پولیس مرزی را که از موقعیت مهمی برخوردار است، به کنترول خویش در بیاورند.

اما تا اکنون طالبان مسلح در پیوند به ادعای مسوولان محلی در بالامرغاب ابراز نظری ننموده اند.

گفته میشود که منطقه مورچاق در فاصله 50 کیلومتری شمال غرب مرکز ولسوالی بالامرغاب قرار داشته که از سوی قطعات کندک پنجم پولیس مرزی مستقر در بادغیس تامین امنیت میشود.

براساس گزارش ها این نخستین حمله افراد طالبان مسلح طی چند ماه گذشته بر مواضع ماموران پولیس مرزی مستقر در منطقه مورچاق ولسوالی بالامرغاب میباشد.

خبر: عبدالقدیر وردک

ویراستار:مشعل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.