کار آسفالت 5.3 کیلومتر سرک های شهر قلعه نو آغاز گردید

پروژه اسفالت 5.3 کیلومتر سرک های شهر قلعه نو مرکز ولایت بادغیس با هزینه نزدیک به 159 میلیون افغانی از بودجه وزارت فواید عامه کشور آغاز گردید.

مسوولان ریاست فواید عامه ولایت بادغیس؛ کانکریت و اعمار بیش از 4 کیلومتر پیاده روی و آب رو های داخل شهری نیز از ضمایم این پروژه اعلام داشته اند که کار عملی آن پیش از چاشت امروز توسط برخی از مسوولان ولایتی و هئیت اعزامی وزارت فواید عامه گشایش یافت.

انجنیر ملیحه رییس فواید عامه بادغیس میگوید؛ با تکمیل این پروژه اغلب جاده ها و پیاده روی های نواحی اول، دوم و سوم شهر قلعه نو مرکز این ولایت اسفالت میگردند.

انجنیر ملیحه افزودکه؛ کار ساخت و تطبیق این پروژه یک سال را در برگرفته و کار آن توسط یک شرکت سرک سازی خصوصی به پیش برده میشود.

براساس اظهارات مسوولان ریاست فواید عامه بادغیس؛ تیم انجینران وزارت فواید عامه کشور از روند تطبیق این پروژه به صورت دوامدار نظارت و کنترول خواهند کرد.

این در حالیست که اداره انکشاف بین المللی دولت اسپانیا ( ایسید)؛ 7 سال قبل برای نخستین بار شماری معدودی از جاده های شهر قلعه نو را اسفالت نمود که به سبب مساعد نبودن آب و هوا و پایین بودن کیفیت؛ در کمترین فرصت قسما تخریب گردید.

خبر: عبدالحی

ویراستار: مشعل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.