انتخابات دور دوم ریاست جمهوری کشور؛ با کشته و زخمی 11 طالب مسلح در بادغیس پایان یافت

مسوولان امنیتی در ولایت بادغیس از کشته و زخمی شدن 11 طالب مسلح دولت در عرض بیشتر از 20 ساعت گذشته در برخورد با نیروهای امنیتی در این ولایت خبر میدهند.

این مسوولان میگویند؛ در این برخورد ها که در چند نقطه این ولایت صورت گرفت؛ 7 طالب مسلح کشته و 4 تن دیگر زخم برداشته اند.

سمونوال ولی جان سرحدی فرمانده پولیس امنیه بادغیس گفت، این برخورد ها عمدتا در ولسوالی های قادس و جوند؛ در مناطق کاریز حاجی نظر و پشته غندان بوقوع پیوست اند.

سمونوال ولی جان سرحدی افزود که در رویداد های 20 ساعت گذشته در این ولایت به نیروهای امنیتی آسیب نگردیده است بل این نیروها توانسته اند که 7 حلقه ماین کنارجاده را نیز از ولسوالی قادس کشف و ضبط نمایند.

فرمانده پولیس بادغیس افزود که روند رای دهی بدون هیچ چالشی با حضور پرنگ مردم بخش های مختلف این ولایت به پایان رسیده و همزمان با ان شمارش آرا نیز آغاز گردید.

در عین حال مسوولان دفتر ولایتی کمیسیون مستقل بادغیس از پایان یافتن موفقیت روند رای دهی در تمام بخش های این ولایت خبر داده و تاکید مینمایند که با پایان روند رای دهی همزمان با آن؛ شمارش آرا در تمام مراکز را دهی با حضور ناظران نامزدان و سایر نهادهای ملی وبین المللی آغاز و در حال حاضر نیز جریان دارد.

مسوولان دفتر ولایتی کمیسیون انتخابات بادغیس افزود که روند رای دهی در تمام نقاط این ولایت بدون هیچ اشکال و با حضور پر رنگ مردم برگزار گردید.

شماری از ناظران نامزدان و نهاد های نظارت کننده ملی و بین المللی در بادغیس؛ روند رای دهی را در این ولایت خوب و رضایت بخش توصیف نموده و می افزایند که انتخاباب دور دوم ریاست جمهوری کشور، بامداد امروز شنبه با توجه به جدول زمانی کمیسیون مستقل انتخابات آغاز و تا ساعت 4 عصر ادامه یافت.

این ناظران افزودند که براساس تماس های انان با سایر همکاران شان در ولسوالی های این ولایت؛ در جریان روند رای دهی هیچ مورد شکایت که ناشی از تقلب و تخطی باشد از سوی آنان به ثبت نرسیده است.

خبر: عبدالمنان وهاج

ویراستار: مشعل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.