طالبان مسلح؛ دو مخالف مسلح سابق دولت را در قلعه نو به قتل رساندند

طالبان مسلح شب گذشته در یک حمله مسلحانه دو تن از افراد را که گفته میشود، اخیرا به پروسه پیوست گردیده اند؛ در مربوطات قلعه نو مرکز ولایت بادغیس به قتل رساندند.

مسوولان امنیتی در ولایت بادغیس ضمن تائید این خبر میگویند؛ افراد وابسته به طالبان مسلح ساعات اولیه شب گذشته بالای پاسگاه امنیتی محمد انور؛ فرمانده پشین مخالفان مسلح در قریه سردشت منطقه کندلان قلعه نو حمله نموده و دو تن از افراد وی را به قتل رساندند.

سمونوال محمد قیوم انگار آمر امنیت فرماندهی پولیس امنیه بادغیس گفت؛ این افراد در جریان درگیری یک ساعته با افراد مسلح مهاجم مربوط به طالبان کشته شدند.

گفته میشود که فرمانده محمد انور نزدیک به سه ماه قبل با 7 تن از همراهان اش از صفوف مخالفان مسلح بریده و با روند صلح این ولایت پیوست گردید.

براساس اظهارات مسوولان محلی در بادغیس؛ این فرمانده پیوست شده مخالفان مسلح پس از گذشت اندک زمان؛ با همکاری و هماهنگی دفتر ولایتی شورای عالی صلح و نهاد های امنیتی این ولایت، مبادرت به ایجاد یک پاسگاه امنیتی غرض تامین امنیت منطقه اش ورزید.

مسوولان امنیتی در بادغیس ادعای مبنی بر وارد شدن تلفات و یا خسارات به افراد وابسته به طالبان در جریان رویداد شب گذشته نداشته و ان گروه نیز تا اکنون در این زمنیه با رسانه ها ابراز نظر ننموده است.

حملات طالبان مسلح بر افراد و گروه ها پیوست شده مخالفان و طالبان مسلح سابق دولت در ولایت بادغیس بی سابقه نبوده بل پیش از این نیز طالبان مسلح، افراد و سران گروه ها پیوست شده  به دولت را مورد هدف قرار داده  وآنان را به قتل رساندند.

خبر: محمد ناصر امانی

ویراستار: مشعل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.