انتقال مواد انتخاباتی دور دوم انتخابات ریاست جمهوری به ولسوالی های بالامرغاب و جوند

مسوولان امنیتی در ولایت بادغیس از انتقال مواد انتخاباتی دور دوم انتخابات ریاست جمهوری به ولسوالی های بالامرغاب و جوند  این ولایت از طریق هوا خبر میدهند.

 

فرماندهی لوای سوم ارتش ملی مستقر در بادغیس؛ مواد انتخاباتی دور دوم انتخابات ریاست جمهوری کشور روز( دوشنبه ) در چند نوبت توسط چرخ بال های ارتش ملی به مراکز ولسوالی های بالامرغاب و جوند منتقل گردید.

ژنرال داود شاه وفادار فرمانده لوای سوم ارتش ملی در بادغیس میگوید؛ 200 منسوب ارتش و پولیس ملی نیز غرض تامین امنیت روز انتخابات؛ به ولسوالی جوند این ولایت اعزام گردیدند.

ژنرال وفادار افزود که نیروهای امنیتی افغان مستقر در بادغیس امادگی کامل برای برگزار دور دوم انتخابات ریاست جمهوری داشته و اضافه میکند؛ در حال حاضر هیچ گونه نگرانی امنیتی فرا راه دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در این ولسوالی احساس نمیشود.

براساس اظهارات فرمانده لوای سوم ارتش ملی در بادغیس؛ قرار است که در دو روز آتی مواد انتخاباتی سه ولسوالی دیگر این ولایت از راه زمین انتقال شود.

در همین حال مسوولان دفتر ولایتی کمیسیون مستقل انتخابات در بادغیس میگویند؛ این کمیسیون به شمار مراکز رای دهی در مرکز وولسوالی های این ولایت در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری افزایش آورده و به باور آنان بعید به نظر میرسد که در این دور؛ برگه های رای دهی قبل از پایان روز، تمام شود.

این مسوولان می افزایندکه؛ آنان با وجود آن نیز آمادگی انتقال مواد انتخاباتی را در محلات رای دهی در مرکز ولایت در موقع مناسب روی دست دارند.

قرار است که دور دوم انتخابات ریاست جمهوری کشور بتاریخ 24 جوزا؛ کمتر از یک هفته دیگر برگزار شود.

خبر: حسام الدین ” اکبری”

ویراستار: مشعل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.