اتخاذ تدابیر شدید امنیتی در ولسوالی بالامرغاب

گزارش های از ولسوالی بالامرغاب حاکی از آنست که نیروهای امنیتی از دو روز به اینطرف تدابیر شدید امنیتی را در مرکز این ولسوالی به اجرا گذاشته اند.

عبدالقدیر ” وردک ” خبرنگار ” نریمان در بالامرغاب میگوید؛ نیروهای امنیتی افغان مستقر در بالامرغاب؛  از بامداد روز شنبه؛ به اقدام های تازه امنیتی در مرکز این ولسوالی مبادرت ورزیده و به وسایط چون موتورسکلیت و موتر های شخصی اجازه ی دخول و خروج را به داخل بازار بالامرغاب نمی دهند.

آقای وردک می افزاید که نیروهای امنیتی افغان در بالامرغاب؛ محلات مشترک بازرسی را در دروازه های ورودی به مرکز این ولسوالی افراز نموده  و به وسایط غیر دولتی که ضرورت به آن احساس نشود، اجازه دخول را نمیدهند.

وردک اضافه میکند که ظاهرا اقدام های اخیر نیروهای امنیتی در بالامرغاب با استقبال باشندگان محل نیز روبرو شده است.

درهمین حال مسوولان محلی در بالامرغاب ضمن تائید این گزارش ها میگویند؛ آنان بخاطر جلوگیری از اتفاق های احتمالی، دست به انجام اقدام های شدیدتر امنیتی در مرکز این ولسوالی زدند.

ضیاء الدین اکازی سرپرست ولسوالی بالامرغاب میگوید؛ اداره محلی تلاش نموده است که با اعمال این تدابیر؛ قبل از قبل وضعیت امنیتی را تحت کنترول داشته باشند.

آقای اکازی افزود که نیروهای امنیتی افغان به شمول ( ارتش ملی، امنیت ملی، پولیس های ملی، مرزی و محلی ) مستقر در بالامرغاب از همین حالا امادگی خود را مبنی بر برگزاری یک انتخابات شفاف و سالم اتخاذ نموده اند.

سرپرست ولسوالی بالامرغاب می افزاید که هرچند آنان از امادگی های بیشتر و خوبتر امنیتی نسبت به دور گذشته انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای ملی و ولایتی برخوردار میباشند ولی با آنهم کمیسیون مستقل انتخابات اجازه گشایش 11 مرکز رای دهی را از مجموع 33 مرکز به انان نداده است.

عبدالقدیر وردک خاطرنشان میسازد که نیروهای امنیتی در بالامرغاب؛ صرف امنیت مراکز را تامین خواهند  نمود که قبلا در این مناطق حضور گسترده داشته بوده باشند.

خبر: علاوالدین

ویراستار: مشعل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.