اعزام 150 پولیس و ارتش ملی برای تامین امنیت انتخابات در ولسوالی جوند

مسوولان امنیتی در ولایت بادغیس از انتقال 150 مامور و منسوب پولیس و ارتش ملی به ولسوالی جوند این ولایت خبر میدهند.

فرمانده پولیس امنیه ولایت بادغیس میگوید؛ این نیروها بامداد امروز شنبه توسط هلیکوپتر های ارتش ملی از شهر قلعه نو به مرکز ولسوالی جوند منتقل شدند.

سمونوال ولی جان سرحدی  فرمانده پولیس امنیه بادغیس؛ هدف از انتقال این نیروهای به ولسوالی جوند ” تامین هر چه امنیت روز انتخابات ومراکز رای دهی ” در این ولسوالی اعلام مینماید.

سمونوال سرحدی افزود؛  قرار است نیروهای اعزامی از فردا به بخش های مختلف این ولسوالی جابجا شده و مسوولیت تامین امنیت 25 مراکز رای دهی را به عهده خواهند گرفت.

فرمانده پولیس امنیه می افزاید که نیروهای اعزامی به ترتیب مشتمل بر 70 مامور پولیس و 80 منسوب ارتش ملی میباشند که تا ختم روند انتخابات در این ولسوالی باقی خواهند ماند.

در همین حال؛ یک مسوول ارشد محلی میگوید؛ با وصف اعزام این نیروهای در جوند، انتخابات در 9 مرکز رای دهی در این ولسوالی برگزار نخواهند شد اما فرمانده پولیس امنیه بادغیس تاکید میورزد که انان تلاش خواهند کرد، امنیت این مراکز را در جریان روزهای اینده نیز تامین نمایند.

گفته میشود که این ولسوالی دارای 44 مرکز رای دهی میباشد ولی تا اکنون دقیق معلوم نیست که به چه تعداد از این مراکز در روز انتخابات گشوده خواهند شد.

ولسوالی جوند از جمله ولسوالی های دشوار گذر این ولایت محسوب شده که انتقال مواد انتخاباتی و جابجای نیروهای اعزامی چندین روز را در برخواهند گرفت.

خبر: عبدالرحمن

ویراستار: مشعل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.