مسمومیت چهار سرباز پولیس محلی در قادس

چهار سرباز پولیس محلی در مربوطات ولسوالی قادس بعد از صرف غذا در شامگاه گذشته مسموم شده که وضعیت دو تن انان بد گزارش شده است.

یک تن از ماموران فرماندهی پولیس امنیه قادس  که از گرفتن نامش احتراز نمود، طی تماس تلفنی گفت؛ این سربازان مربوط به پاسگاه پولیس محلی در منطقه خیرخانه این ولسوالی بوده که پس از میل غذا در شامگاه روز گذشته مسموم شده و سپس به شفاخانه ولایتی قلعه نو منتقل گردیده اند.

این مامور پولیس امنیه قادس میگوید، تا هنوز علت این مسمومیت سربازان پولیس محلی در خیرخانه روشن نیست ولی تحقیقات ماموران امنیه قادس به شدت در این زمنیه جریان دارد.

وی؛ دست داشتن همکاران این سربازان را در این رویداد رد نموده ولی اضافه میکند که؛ احتمالا مخالفان مسلح با استفاده از فرصت در داخل دبه آب که این سربازان از آن استفاده؛ مواد سمی انداخته باشند.

گفته میشود این پاسگاه پولیس محلی در مرکز منطقه خیرخانه قرار داشته و نزدیک به ده سرباز دارد.

همچنان در یک خبر؛ چهار پولیس ملی در نتیجه سقوط یک موتر نوع رنجر در مسیرقلعه نو – مقر در منطقه موسوم به غرقچ؛ بصورت سطحی دمجروح شدند.

علت سقوط این موتر پولیس ملی؛ بروز مشکلات تخنیکی و فنی اعلام شده است.

گفته میشود که این سربازان مربوط به فرماندهی پولیس امنیه بادغیس بوده که غرض تغیر و تبدیلی همکاران شان به جانب منطقه دره ی بام ولسوالی قادس در حرکت بودند.

خبر: نجیب الله

ویراستار: مشعل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.