فراغت سومین دور مشمولان انجمن ژورنالستان ولایت بادغیس

سومین دور فارغان انجمن ژورنالستان ولایت بادغیس امروز طی همایشی اسناد فراغت بدست اوردند.

مسوولان انجمن ژورنالستان بادغیس میگویند؛ تعداد فارغان این دور به 43 نفر میرسد که از شش ماه به اینطرف از سوی انجمن ژورنالستان  این ولایت با حمایت نهاد ملی برای دموکراسی ایالات متحده امریکا راه اندازی وبرگزار گردیده بود.

نبی الله ” بینش ” مسوول انجمن ژورنالستان ولایت بادغیس میگوید؛ مشمولان در این دوره های نسبتا دراز مدت؛ آموزش های نوین عرصه خبرنگاری را فرا میگیرند.

نبی الله ” بینش ” افزود که؛ تمام اشتراک کنندگان در برنامه های آموزش انان پس سپری نمودن امتحان عمومی جذب شده و عمدتا اغلب مشمولان دانشجویان موسسات تحصیلات و نیمه عالی میباشند.

آقای بینش اضافه کرد؛ فارغان این دور شامل 18 خانم و 25 آقا میشوند که پس از شش ماه آموزش؛ امروز دوشنبه اسناد فراغت بدست می اورند.

مسوول انجمن ژورنالستان ولایت بادغیس می افزاید که این انجمن از یک و نیم سال به اینطرف دوره های شش ماهه  آموزش خبرنگاری را با حمایت بنیاد ملی برای دموکراسی ایالات متحده آمریکا راه اندازی نموده و تا اکنون بیش از100 جوان اعم از دختر و پسر از این برنامه ها فارغ گردیده اند.

براساس اظهارات مسوول انجمن ژورنالستان بادغیس؛ قرار است که در اینده نزدیک دور چهارم آموزش خبرنگاری نوین از سوی این انجمن راه اندازی گردد.

گفته میشود که انجمن ژورنالستان ولایت بادغیس از نزدیک به 5 سال از جانب  تعداد انگشت شماری ژورنالستان مسلکی و آماتور این ولایت ایجاد و تا اکنون ده ها برنامه ی اموزشی و اگاهی دهی کوتاه مدت  و دراز مدت  را در بخش های مختلف بادغیس راه اندازی و اجرا نموده است.

خبر: عبدالمنان

ویراستار: مشعل

One comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.