بادغیس نایب قهرمان مسابقات ووشو هلمند گردید

تیم ووشو بادغیس در مسابقات ووشو ولایت هلمند که با اشتراک 6 ولایت برگزار گردیده بود، توانست مقام دوم این مسابقات را از آن خود نماید.

مسوولان کمیته المپیک بادغیس میگوید که این مسابقات به هدف ” جام وحدت و اتحاد بین جوانان ” از طرف ریاست المپیک ولایت هلمند برگزار گردیده بود.

عبدالکریم وفا رییس المپیک بادغیس افزود؛ این مسابقات با اشتراک ولایت های فراه، بادغیس، قندهار، غزنی، نیمروز و هلمند راه اندازی شده که از این میان تیم ولایت بادغیس نائب قهرمان این مسابقات گردید.

وی اضافه نمود که؛ در این مسابقات شش تن از ووشو کاران بادغیسی در وزن های 56،60،70 و 75 کیلوگرام حضور یافتند.

همچنان در یک خبر دیگر؛ مسوولان کمیته المپیک بادغیس از راه یافتن یک عضو تیم شطرنج این ولایت در تیم ملی این رشته خبرداده ومی افزایند که عبدالقادر بادغیسی عضو تیم شطرنج این ولایت در مسابقات تیم ملی شطرنج در مرکز کشور اشتراک ورزیده و از جمله ده بهترین تیم ملی معرفی گردید.

مسوولان کمیته المپیک بادغیس عضویت این شطرنج باز بادغیسی را در تیم ملی شطرنج کشور؛ افتخار بزرگ برای فدراسیون شطرنج و شهروندان این ولایت اعلام نمود.

گفته میشود مسابقات انتخاب تیم ملی شطرنج کشور بتاریخ 20 همین ماه سال روان خورشیدی در کابل راه اندازی و برای 5 روز ادامه داشته است.

خبر:  محمد ناصر “امانی”

وبراستار: مشعل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.