پولیس امنیه قادس یک حلقه ماین کنار جاده ی را کشف و خنثی نمود

مسوولان محلی در ولسوالی قادس از کشف و خنثی سازی یک عدد ماین کنترول از راه دور در مربوطات این ولسوالی خبر میدهند.

این مسوولان میگویند، این ماین چندین روز قبل توسط افراد وابسته به فرمانده عبدالرحمن و ملا احمد در منطقه به موسوم خاک درویش این ولسوالی، مسیر جاده ی لنگر شریف – قلعه نو تعبیه شده بود.

یک منبع ارشد محلی در قادس میگوید، ماموران پولیس امنیه همراه با مدیریت امنیت ملی این ولسوالی بامداد امروز دوشنبه با دریافت گزارش های قبلی وارد منطقه شده و پس از یک درگیری ده دقیقه یی، ساحه را شناسایی و ماین جاسازی شده مذکور را کشف و خنثی نمودند.

این منبع می افزاید که این ماین چند روز قبل از سوی افراد وابسته به طالبان و مخالفان مسلح به هدف اماج قرار دادن واحد های گشت زنی نیروهای امنیتی قادس دراین منطقه کارگذاری شده بود.

گفته میشود این ماین از جمله دو ماین به حساب می اید که یکی آن بامداد چهارشنبه هفته گذشته در نتیجه برخورد یک عراده موتر مسافربری نوع سراچه انفجار نموده و دو تن را کشته و زخمی ساخت.

براساس اظهارات مسوولان محلی در قادس؛ موتر مذکور حامل یک خانواده 5 نفری از باشندگان منطقه خیرخانه این ولسوالی به جانب شهر قلعه نو بود که با اصابت با ماین کارگذاری شده در منطقه خاک درویش؛ سرپرست این خانواده جان باخته و راننده آن نیز زخم برداشته است.

خبر: عصمت الله

ویراستار: مشعل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.