موتر پولیس مرزی در قلعه نو؛ هدف پرتاب نارنجک دو موترسکلیت سوار قرار گرفت

دو نفر سوار بریک موتورسکلیت ساعات اولیه شام امروز ( چهارشنبه ) به سوی موتر رنجر مربوط به کندک پنجم پولیس مرزی در مرکز شهر قلعه نو نارنجک پرتاب نموده و از محل از فرار نمودند.

مسوولان فرماندهی پولیس امنیه ولایت بادغیس میگویند؛ این افراد سوار بر یک عراده موتورسکلیت زمانی موتر مربوط به پولیس مرزی را هدف پرتاب نارنجک قرار دادند که راننده این موتر در حال خریداری مواد خوراکی در یکی از دوکان شیرینی فروشی شهر قلعه نو مرکز این ولایت بود.

سارمن تحصیل حیدری امر مطبوعات فرماندهی پولیس امینه بادغیس میگوید؛ افراد سوار موتر بر موترسکلیت تلاش داشتند که نارنجک دست داشته خویش را در داخل رنجر پولیس مرزی پرتاب نمایند ولی این نارنجک در بیرون از موتر اصابت نموده و قسما موتر مذکور را تخریب نموده است.

سارمن حیدری افزود که در این رویداد به هیچ کس آسیب نرسیده است.

آمرمطبوعات فرماندهی پولیس امنیه بادغیس؛ در پیوند هویت عاملان این رویداد تبصره یی نکرده و تاکید کرد که عملیات تجسسی پولیس مبنی بر شناسایی و بازداشت افراد مهاجم  جریان دارد.

این رویداد در حالی انجام میشود که انتظار میرود نیروهای امنیتی با نزدیک شدن انتخابات پیش روی تدابیر شدیدتر امنیتی را به منظور حفظ ارامش شهروندان در این ولایت اتخاذ نمایند.

خبر: محمد ناصر امانی

ویراستار: مشعل