کشته و زخمی شدن دو تن در انفجار ماین کنار جاده در قادس

مسوولان امنیتی در ولسوالی قادس از کشته و زخمی شدن دو فرد ملکی در نتیجه انفجار ماین کنارجاده در مربوطات این ولسوالی خبرمیدهند.

براساس گزارش ها این انفجار یک کشته و زخمی بر جا گذاشته است و سه تن دیگر از همراهان آنان که بانوان میباشند از این رویداد جان به برده اند.

فرمانده پولیس امنیه قادس میگوید؛ این افراد در حالی کشته و زخمی میشوند که موتر حامل شان بامداد امروز چهار شبنه با یک عدد ماین کارگذاری شده کنار جاده در منطقه موسوم به خاک درویش این ولسوالی برخورد مینماید.

سمونوال عبدالحلیم “صابری” افزود؛ این افراد باشندگان منطقه خیرخانه این ولسوالی میباشند که جهت درمان بیماران شان در حال سفر به جانب شهر قلعه نو مرکز ولایت بادغیس بودند.

آقای صابری وضعیت فرد زخمی شده را نگران کننده توصیف نموده و اضافه میکند که این فرد غرض تداوی و مراقبت بیشتر به شفاخانه ولایتی قلعه نو انتقال یافته است.

صابری، تعبیه این ماین را کار طالبان و مخالفان مسلح دولت عنوان داشته که به هدف متلاشی شدن واحدهای گشت زنی نیروهای امنیتی در این منطقه جا سازی گردیده بود.

گفته میشود طالبان و مخالفان مسلح دولت هر از گاهی فعالیت های را مبنی بر به چالش کشیدن نیروهای امنیتی  در این مناطق به راه انداخته و اجرا مینمایند.

خبر: حبیب الله ” فوزی “

ویراستار: مشعل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.