گشایش یک شبکه آب آشامدنی صحی به ارزش 100 هزار دالر امریکایی در آبکمری

مسوولان در ریاست توسعه روستاهای ولایت بادغیس از گشایش و بهره برداری یک پروژه شبکه آب آشامیدنی صحی درمربوطات ولسوالی آبکمری این ولایت خبر میدهند.

سید رسول اکبری رئیس اداره توسعه روستاها در بادغیس میگوید؛ این پروژه ازسوی موسسه ورلدویژن وبا همکاری این اداره باهزینه یک صد هزار دالر امریکایی در منطقه گل خانه ولسوالی آبکمری راه اندازی و اجرا گردیده است.

وی اضافه نمود که؛ این پروژه شامل ساخت شبکه آب اشامیدنی صحی میشود که از شش ماه بدین سو کار اعمار آن آغاز گردیده بود.

اکبری افزود که؛ با گشایش و بهره برداری این پروژه مشکلات بیش از 650 خانواده درچهار قریه گل خانه ولسوالی آبکمری از ناحیه آب آشامیدنی صحی برطرف گردیده است.

درهمین حال شماری از باشنده گان ولسوالی آبکمری در مصاحبه تلفونی با رادیو نریمان از راه اندازی پروژه های انکشافی در مناطق شان خرسند بوده و از سوی هم عده ئ از بی کیفیتی پروژه های تطبیق شده شاکی اند.

باشندگان این مناطق می گویند که؛ پروژه های راه اندازی شده با کیفیت این چنینی منفعتی به مردم محل نخواهند داشت و صرف به نفع دفتر تطبیق کننده میباشد.

آنها نظارت اندک مسولان، موجودیت نا امنی ها و عدم مسولیت پذیری نهاد های تطبیق کننده را از عوامل میدانند که در بی کیفتی این پروژه ها اثر گذاشته است.

در عین حال عبدالعظیم کریمی ولسوال آبکمری گفته های باشنده گان را مبنی بر عدم نظارت رد نموده ومی افزاید که؛ از تطبیق پروژه های انکشافی در این ولسوالی از سوی مسولان و مردم همواره نظارت کامل صورت میگیرد.

 

گزارش : حبیب فوزی

ویراستار : مشعل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.