یک پسر جوان در ولایت بادغیس خودکشی نمود

پولیس امنیه ولایت بادغیس از خودکشی یک پسر جوان 18 ساله در مربوطات شهر قلعه نو مرکز این ولایت خبر میدهد.

ژنرال عبدالروف ” تاج” فرمانده پولیس امنیه بادغیس میگوید؛ عبدالبصیر جوان 18 ساله باشنده فعلی روستای موسوم به ” باغلر” شهر قلعه نو مرکز ولایت بادغیس با شلیک گلوله خودکشی نموده است.

فرمانده پولیس امنیه بادغیس می افزود؛ قبل از اینکه پولیس و تیم مسلکی چگونگی این رویداد را بررسی نمایند، جنازه از سوی خانواده این جوان دفن گردیده است.

ژنرال تاج اضافه کرد که؛ براساس اظهارات خانواده عبدالبصیر؛ پسر آنان ناراحتی عصبی داشته و عصر روز یکشنبه با شلیک یک گلوله سلاح نوع کلاشینکوف در ناحیه صدر، خود را به قتل رسانیده است.

آقای تاج علاوه میکند؛ سلاح به کار رفته در این رویداد مربوط یکی از اقوام این خانواده که در عضویت پولیس محلی قراردارد، بوده که مامور مذکور بی درنگ از سوی پولیس امنیه در قلعه نو بازداشت و تحت نظارت قرار می گیرد.

گفته میشود که این جوان پیش از این در یک دکان خیاطی شاگرد بوده که به گفته بستگان آن با وخیم شدن وضعیت صحی اش از ادامه کار خود داری نموده و عمدتا در منزل بوده است.

محمد هاشم پدر عبدالبصیر می گوید که؛ آنان در جریان ماه های اخیر در دو نوبت پسرشان را جهت درمان به ولایت هرات برده بودند اما به گفته وی؛ ظاهرا معاینات و داروهای داکتران مفید و موثر واقع نگردیده است.

پولیس امنیه بادغیس تاکید می کند که تحقیقات آنان جهت روشن زوایای این رویداد همچنان جریان دارد.

خبر: مریم

ویراستار: مشعل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.