200 مامور پولیس مرزی در بالامرغاب در محاصره طالبان قرار دارند

گزارش ها از ولسوالی بالامرغاب ولایت بادغیس از به محاصره بودن 200 مامور پولیس مرزی مستقر در منطقه مورچاق این ولسوالی حکایت دارد.

براساس این گزارش ها؛ نزدیک به 1000 طالب مسلح از سه روز به اینطرف حملات پیوسته را علیه مواضع/ پاسگاه های ماموران پولیس مرزی در این منطقه آغاز نموده که همچنان ادامه دارد.

ژنرال جمعه عدیل فرمانده پولیس مرزی در زون غرب ضمن تائید این گزارش ها میگوید؛ یک هزار تن از افراد وابسته به طالبان مسلح در منطقه مورچاق بالامرغاب تجمع نموده و پاسگاه ها ماموران آنان را در این منطقه به محاصره خویش در آورده اند.

ژنرال عدیل افزود که از سه روز به اینطرف درگیری های سنگینی میان طالبان و ماموران آنان در مورچاق جریان داشته که به گفته وی؛ این درگیری تلفات را به هر دو طرف به بار آورده است.

وی خاطرنشان میسازد که طالبان مسلح تلاش مینمایند که پاسگاه های ماموران پولیس مرزی در این منطقه را تصرف و به اختیار خویش در بیاورند.

در همین حال قمرالدین شکیب معاون ولایت بادغیس از اعزام نیروهای ارتش به منطقه خبرداده و می افزاید که در حال حاضر حمله های زمینی و هوایی توسط این نیروها ادامه دارد.

طالبان شورشی نیز تا اکنون در این ارتباط ابراز نظری ننموده اند.

گفته شده است که تا به حال در این درگیری 6 طالب مسلح و یک مامور پولیس مرزی کشته شده است و 6 طالب مسلح دیگر همرای دو مامور پولیس مرزی زخم برداشته اند.

خبر : حبیب الله فوزی

ویراستار: مشعل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.