کشته و زخمی شدن 23 طالب مسلح در جریان عملیات باز پس گیری ولسوالی جوند

فرمانده قول اردوی 207 ظفر ارتش ملی در زون غرب کشور؛ از کشته و زخمی 23 طالب مسلح در نتیجه عملیات باز پس گیری مرکز ولسوالی جوند ولایت بادغیس خبر میدهد.

ژنرال تاج محمد ” جاهد ” فرمانده قول اردوی 207 ظفر ارتش ملی که در حال حاضر در ولایت بادغیس به سر می برد، میگوید؛ براثر عملیات بازپس گیری مرکز ولسوالی جوند از طالبان مسلح؛ به ترتیب 17 طالب مسلح، 6 زخمی و یک تن دیگر انان اسیر گردیده است.

ژنرال تاج محمد ” جاهد ” افزودکه؛ نیروهای کماندو ارتش ملی، قطعات ویژه پولیس و نیروهای مردمی پیش از چاشت امروز سه شنبه عملیات بازپس گیری مرکز جوند را آغاز نموده و این نیروهای توانستند در ساعات اولیه (1 بجه ) پس از چاشت مرکز این ولسوالی را از اختیار طالبان خارج سازند و تمام بخش های آنرا پاکسازی نمایند.

فرمانده قول اردوی 207 ظفر افزود که؛ در عملیات بازپس گیری مرکز ولسوالی جوند به نیروهای آنان و نیروهای مردمی آسیب وارد نگردیده و در این عملیات نفرات آنان توانسته اند که 20 عراده موتورسکلیت طالبان مسلح بدست بیاورند.

ژنرال جاهد می افزاید که؛ وضعیت در حال حاضر در مرکز و بخش های مربوط به آن در امنیت کامل قرار داشته ولی نیروهای نظامی در حال جست و جو و پاکسازی شماری از نقاط دور دست از وجود طالبان مسلح میباشند.

طالبان مسلح شب یکشنبه با کمیت نزدیک به ۱۰۰۰ نفر از چندین جهت بر مرکز این ولسوالی حمله نموده و توانستند؛ نیروهای امنیتی افغان را عقب برانند و اختیار این ولسوالی را بدست بگیرند.

تا اکنون طالبان مسلح در این ارتباط تصبره ی نموده اند.

خبر: صبغت الله ” سنجر”

ویراستار: مشعل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.