کشف جسد سربریده یک مامور پولیس محلی در بالامرغاب

گزارش ها از ولسوالی بالامرغاب ولایت بادغیس حاکی است که؛ پس از چاشت امروز “جمعه ” جسد سر بریده شده یک مامور پولیس محلی از سوی باشندگان محل در مربوطات این ولسوالی کشف / یافت گردیده است.

فرمانده پولیس امینه ولایت بادغیس ضمن تائید این رویداد می گوید: جسد سربریده شده این مامور پولیس محلی در حالی از سوی باشندگان محل یافت گردیده است که؛ مامور مذکور پیش از چاشت روز جمعه پاسگاه مربوطه را بدون هماهنگی همکاران اش ترک نموده بود.

ژنرال عبدالروف ” تاج ” فرمانده پولیس امنیه بادغیس گفت: جسد این مامور محلی از فاصله نزدیک به یک کیلومتر پاسگاه مربوطه اش؛ واقع در روستای موسوم به  ” کپه ی بابا ”  بالامرغاب یافت شده است.

آقای تاج؛ طالبان مسلح را مسوول این رویداد دانسته است اما طالبان مسلح تا اکنون در این ارتباط ابراز نظری ننموده اند.

فرمانده پولیس امنیه بادغیس مدعی شد که مامور مقتول هنگام ترک پاسگاه اسلحه اش را نیز با خود منتقل نموده که؛ طالبان مسلح سلاح وی را نیز برده اند.

قطعات پولیس محلی در بالامرغاب از جمله ی نخستین واحدهای امنیتی محلی در سطح کشور می باشد که از سوی قطعات ویژه ایالات متحده آمریکا مستقر در این ولسوالی ایجاد گردید.

روستای “کپه ی بابا” در فاصله ده کیلومتری شمال شرق مرکز ولسوالی بالامرغاب قراردارد که از سوی قطعات پولیس محلی تامین امنیت میشود.

این در حالیست که طالبان مسلح سال گذشته نیز یک مامور پیشین پولیس محلی را در ولسوالی مقر این ولایت گرفتار و سپس بصورت ” فجیع ” با ضربات چوب به قتل رساندند.

خبر: عبدالقدیر وردک

ویراستار: مشعل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.