گزارش های ضد و نقیض از اختطاف و تجاوز بر یک دانش آموز دختر در بادغیس

مسوولان در ریاست امور زنان بادغیس از اختطاف و تجاوز بر یک دختر 13 در این ولایت خبر میدهند.

زرغونه شیرزاد رئیس امور زنان بادغیس با بیان این مطلب می گوید؛ دو روز قبل دختر نوجوانی از سوی شخصی بنام  نوراحمد از دروازه ی لیسه ی نسوان  قلعه نو؛ مرکز ولایت بادغیس اختطاف و بعد مورد تجاوز قرار گرفته است.

رئیسه امور زنان بادغیس می افزاید؛ این دختر که دانش آموز لیسه ی نسوان قلعه نو می باشد که در فاصله ی چند متری دروازه لیسه ی مذکور ربوده می شود.

رئیس امور زنان اظهار می دارد که عامل این رخداد برادر آمر یکی از حوزه های امنیتی پولیس شهر قلعه نو است.

خانم  ” شیرزداد ” می گوید که بعد از معاینات صحی مشخص شده که بالای این دختر تجاوز جنسی صورت گرفته و در حال حاضر وی در خانه ی امن به سر می برد.

درهمین حال مسوولان در فرماندهی پولیس بادغیس اظهارات رییس امور زنان این ولایت را مبنی بر اختظاف و تجاوز بر دانش اموز لیسه نسوان قلعه نو را رد می نمایند.

سمونوال عبدالعزیز ” امانی ” سرپرست فرماندهی پولیس امنیه بادغیس اضافه می کند که این دختر به خواست خود از صنف بیرون شده و با پسر مذکور به خانه اش میرود که با ممانعت و مخالفت اعضای فامل نوراحمد مواجه میشوند.

سرپرست قومندانی امنیه بادغیس می افزاید که این شخص هیچ رابطه ی با آمران حوزه های امنیتی پولیس در شهر قلعه نو نداشته و نامبرده در حال حاضر تحت توقیف قرار دارد.

در همین حال ریاست صحت عامه ی بادغیس نیز تجاوز بر این دختر را رد می کنند.

داکتر عبدالطیف روستایی سرپرست ریاست صحت عامه ی بادغیس؛ تجاوز بر این دانش اموز دختر را رد نموده و می افزاید که آزمایش های همکاران آنان ادعاهای انجام شده از سوی رییس امور زنان این ولایت را تائید نمی نمایند.

قابل ذکر است که در عرض نزدیک به چهار هفته ی گذشته این پنجمین مورد خشونت علیه زنان در بادغیس می باشد که به نظر می رسد خشونت ها در برابر زنان را طی سال روان به شدت افزایش یافته است.

گزارش: شفیق افغان

ویراستار: مشعل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.