سر بریده شدن یک خانم جوان در جوند

گزارش ها از ولسوالی جوند بادغیس حاکی ست که یک خانم 18 ساله در پی خشونت های خانوادگی در این ولسوالی از سوی شوهر و نزدیکان شوهرش سر بریده شده است.

یک نماینده ی مردم جوند در شورای ولایتی با تایید این خبر می گوید که؛ این رخداد حوالی دیروز (چهارشنبه) بعد از ظهر در روستای موسوم به کمر زرد منطقه کاوریج ولسوالی جوند اتفاق افتاده است.

محمد فرید اخی زی عضو شورای ولایتی بادغیس می افزاید که؛ این خانم ریحانه نام داشته و 4 ماه از ازدواجش با عبدالغفور؛ شوهر وی می گذرد که مورد خشونت قرار می گیرد.

به گفته ی اخی زی؛ این قضیه در پی مشکلات میان فامیلی بروز کرده و پدر و بسته گان شوهر ریحانه نیز در این خشونت دست داشته اند.

این نماینده شورای ولایتی می گوید که؛ عدم حاکمیت دولت و نفوذ طالبان در منطقه سبب شده است که عاملان این رخداد از پی گرد قانونی باز بمانند اما با آن هم تلاش برای گرفتاری آنان جریان دارد.

در حین حال شراف الدین مجیدی سرپرست ولایت بادغیس این رویداد را تایید نموده می گوید که؛ پولیس فرماندهی ولسوالی جوند برای گرفتاری عاملان این خشونت دست به کار شده اند.

منطقه کاوریج در فاصله ی 50 کیلو متری غرب مرکز ولسوالی جوند موقعیت داشته و از مناطق تحت نفوذ طالبان مسلح خوانده می شود.

قابل ذکر است که این رویداد؛ سومین مورد خشونت علیه زنان طی دو هفته گذشته در بادغیس گزارش میشود که از این میان دو واقعه قتل و یکی جراحت شدید ناشی از شلیک گلوله بوده است.

خبر: عبدالله اخلاقی

ویراستار: مشعل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.