طالبان مسلح؛ دست کم شش مامور پولیس را درگذرگاه سبزک کشته و زخمی ساختند

گزارش های حاکی است که طالبان مسلح با حمله بر یک پاسگاه ماموران پولیس ملی در مسیر بزرگراه بادغیس – هرات؛ دست کم چندین مامور پولیس ملی را به قتل رسانده و زخمی ساختند.

گفته میشود که نفرات طالبان مسلح حوالی ساعت 10 پیش از چاشت امروز ( چهارشنبه ) بر پاسگاه ماموران پولیس مستقر در ابتدا گذرگاه سبزک حمله نموده که در نتیجه چندین مامور پولیس ملی را کشته و زخمی نموده، پاسگاه و واسطه نوع رنجر این ماموران را نیز به آتش کشیدند.

در همین حال یک منبع ارشد محلی ضمن تائید این رویداد میگوید؛ افراد وابسته به طالبان مسلح بامداد امروز بالای پاسگاه ماموران پولیس در استقامت گذرگاه سبزک؛ مسیر جاده بادغیس – هرات حمله نموده که در نتیجه 3 سرباز پولیس ملی کشته و سه تن دیگر مجروح گردیدند.

این منبع ارشد محلی نیز به آتش کشیدن پاسگاه و موتر نوع رنجر این ماموران را تائید نموده و می افزاید که از سرنوشت سایر ماموران پولیس ملی در این پاسگاه گزارشی در دست ندارند.

منبع مذکور افزود که؛ در حال حاضر طالبان مسلح منطقه را ترک و ماموران پولیس و سایر نیروهای کمکی به منطقه مستقر میباشند.

طالبان مسلح تا اکنون در پیوند به این رویداد ابراز نظری ننموده اند.

گفته شده است که مجروحان این رویداد به شفاخانه ولایتی قلعه نو منتقل شده اند که وضعیت صحی یکی از آنان وخیم گزارش میباشد.

این در حالیست که طالبان مسلح از بیش یک هفته حملات مختلف و متعدد را در بخش های این ولایت راه اندازی و اجرا نموده اند که تلفات زیادی برای نیروهای امنیتی و افراد مسلح طرفدار دولت در پی داشته است.

خبر: حبیب الله فوزی

ویراستار: مشعل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.