شکایت رانندگان قلعه نو – هرات از عدم پیام رسانی فواید عامه از مسدود بودن گذرگاه سبزک

شماری از راننده گان مسیر بزرگ راه قلعه نو – هرات از عدم پیام رسانی ریاست فواید عامه بادغیس مبنی بر مسدود بودن گذرگاه سبزک برای شهروندان شکایت دارند.

این راننده گان میگویند: امتداد بزرگ راه قلعه نو – هرات از حوالی پس از چاشت دیروز (جمعه) بدین طرف در استقامت گذرگاه سبزک در نتیجه بارش برف های سنگین مسدود میباشد.

اینان می افزایند که: در پی انسداد گذرگاه سبزک بروی عابران؛ صدها مسافر و  ده ها موتر در هر دو طرف این بزرگ راه گیر مانده که در وضعیت نامناسبی قرار دارند.

گیرماندگان در دو طرف کوتل سبزک، طی تماس های تلفونی با نریمان؛ از عدم رسیدگی به موقع برای بازگشایی این مسیر از سوی مسوولان به ویژه ریاست فواید عامه بادغیس شکایت داشته و هشدار می دهند که اگر در ظرف چند ساعت این بزرگراه بروی ترافیک بازگشایی نشود، آنان با تهدید سرما شدید مواجه خواهند شد.

در همین حال مسوولان محلی در ولایت بادغیس؛ شکایت مسافران و راننده گان را رد نموده و اضافه می نمایند که این مسیر برای مصئونیت عابران و جلوگیری از خسارات و تهدیدات ناشی از حوادث غیر مترقبه در گذرگاه سبزک از حوالی چاشت روز جمعه عمداً مسدود شده است.

خالد صافی سخنگوی والی بادغیس می گوید: در حال حاضر تیم کاری و هیئت اعزامی آنان در ساحه بوده و به محض اطمینان از عدم وجود خطرات و تهدیدات ناشی از طوفان  و برف سنگین در گذرگاه سبزک، جاده بروی ترافیک بازگشایی خواهد شد.

جاده هرات – قلعه نو بخشی از جاده کمربندی کشور بوده که همچنان خامه / خاکی باقی مانده است.

گزارش : حبیب فوزی

ویراستار : مشعل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.