کشته شدن 2 مخالف مسلح در جریان عملیات نیروهای امنیتی در ولسوالی قادس

مسوولان امنیتی در ولایت بادغیس از کشته شدن دو مخالف مسلح و زخم برداشتن یک سرباز ارتش ملی در مربوطات ولسوالی قادس این ولایت خبر میدهند.

این مسوولان میگویند؛ این افراد در جریان عملیات مشترک نیروهای امنیتی افغان مستقر در ولایت بادغیس زیر نام ” سنگر شش ” در منطقه موسوم به ” غار زرد ” ولسوالی قادس کشته و زخمی گردیدند.

دگروال محمد زی ” شیرزاد” رییس ارکان لوای سوم ارتش ملی مستقر در بادغیس و فرمانده ی عملیات سنگر شش میگوید؛ نیروهای امنیتی افغان بامداد امروز ” سه شنبه ” عملیات مشترک را در مربوطات ولسوالی های قادس و مقر این ولایت آغاز نموده که تا اکنون چند منطقه را از وجود افراد وابسته به مخالفان و طالبان مسلح تصفیه نموده اند.

دگروال شیرزاد افزود که؛ در حال حاضر عملیات مشترک نیروهای امنیتی افغان به هدف پاکسازی مناطق کاریز حاجی نظر، غیب علی دشت، خواجه سرخان، غار زرد و جر نهر آب قادس از وجود مخالفان و طالبان مسلح؛ جریان دارد.

فرمانده عملیات مشترک سنگر شش اضافه کرد که عملیات آنان همچنان به منظور پاکسازی و مناطق بیشتر در ولسوالی های قادس ومقر این ولایت ادامه دارد.

مخالفان / طالبان مسلح تا اکنون در ارتباط به ادعا مسوولان امنیتی مبنی بر کشته شدن دو همقطارشان اظهار نظری ننموده اند.

گفته میشود که در عملیات مشترک نیروهای امنیتی افغان ( سنگر شش )؛ ارتش ملی، پولیس ملی، پولیس محلی، اداره امنیت ملی و لوای پولیس محافظت عامه مستقر در بادغیس؛ اشتراک دارند.

خبر: رحمت الله همت

ویراستار: مشعل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.