کشته شدن یک زن در ولسوالی قادس

فرماندهی پولیس امنیه ولسوالی قادس؛ از کشته شدن یک خانم میان سال در نتیجه شلیک های افراد وابسته به طالبان مسلح در مربوطات این ولسوالی خبر میدهد.

سمونمل عبدالحلیم ” صابری” فرمانده پولیس امنیه قادس میگوید؛ این خانم عین الهور نام داشته و باشنده مرکز منطقه دره ی بام ولسوالی قادس محسوب شده که پس از چاشت روز گذشته ( یکشنبه ) در نتیجه شلیک افراد وابسته به طالبان مسلح به قتل رسید.

سمونمل صابری افزود؛ افراد طالبان مسلح روز گذشته از فاصله دو کیلومتری؛ مراکز نیروهای امنیتی را در مرکز منطقه دره یی بام هدف حمله مسلحانه قرار داده که هیچ خساره ی برای نیروهای امنیتی به همراه نداشته است.

براساس اظهارات فرمانده پولیس امنیه قادس؛ این حمله بصورت پراکنده انجام یافته که بیش از یک ساعت ادامه یافت.

در همین حال گزارش ها از ولسوالی بالامرغاب این ولایت از اصابت سه عدد ماین هاوان در مجاورت کمپ کندک سوم ارتش ملی حکایت داشته که گفته میشود طالبان مسلح این سه ماین هاوان را بعد از ظهر دیروز از فاصله سه کیلومتری مرکز این ولسوالی پرتاب نموده اند.

براساس اظهارات مسوولان محلی؛ این ماین ها به هدف آماج قرار دادن اداره مقام ولسوالی، کمپ ارتش ملی و فرماندهی پولیس امنیه بالامرغاب پرتاب شده که هیچ خسارات را در پی نداشته است.

حملات طالبان مسلح در حالی در بخش های مختلف این ولایت افزایش می باید که قرار است، انتخابات دور دوم ریاست جمهوری در کمتر از یک ماه دیگر برگزار گردد.

اما طالبان مسلح تا اکنون در ارتباط به دو رویداد؛ ابراز نظری ننموده اند.

خبر: احمد نیکمل

ویراستار: مشعل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.