یک باشنده قادس توسط چند دامدار کوچی به قتل رسید

پولیس امنیه ولسوالی قادس از کشته شدن یک باشنده این ولسوالی توسط چند دامدار ( مالدار ) کوچی ولسوالی مقر خبر داده و میگوید؛ این فرد پس از چاشت امروز ( سه شنبه ) توسط مردان چند فامیل دامدار کوچی در مرزعه زراعتی اش با ضربات چوب به قتل رسید.

فرمانده پولیس امنیه قادس میگوید؛ این فرد باشنده منطقه ده برنج این ولسوالی میباشد که بدنبال مشاجره لفظی با مردان خانواده های مالداری کوچی؛ منبی بر جلوگیری از پیاده/ بارانداز کردن این خانواده ها در زمین زراعتی اش کشته میشود.

سمونمل عبدالحلیم ” صابری ” فرمانده پولیس امنیه ولسوالی قادس میگوید؛ ماموران پولیس این ولسوالی چهار تن را در پیوند به این رویداد بازداشت نموده و دو تن از مظنونان قادر به فرار گردیدند.

سمونمل صابری افزود که؛ این افراد در بازجوی های اولیه به دخالت در این رویداد اعتراف نموده و تلاش ماموران پولیس به منظور بازداشت دو نفر دیگر نیز جریان دارد.

گفته میشود که رفت و امد دامداران کوچی به مناطق علفچر در مربوطات این ولسوالی؛ همه ساله با سر وصداهای باشندگان محل همراه بوده که هر از گاهی باعث بروز رویداد های مشابه نیز میگردد.

منطقه ده برنج در فاصله ی 10 کیلومتری جنوب غرب مرکز ولسوالی قادس واقع بوده که از جمله مناطق نسبتا این ولسوالی به شمار میرود.

خبر: محمد معصوم

ویراستار: مشعل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.