پروگرام غذایی جهان(WFP)؛ 120 فامیل سیلاب زده را در بادغیس کمک غذایی نمود

برای 120فامیل های سیلاب زده درقلعه نو از سوی ریاست مبارزه با حوادث با همکاری دفتر برنامه غذایی جهان سازمان ملل متحد( WFP ) مواد غذائی توزیع گردید.

این کمک ها شامل مواد غذایی میشود که صبح امروز ( پنجشنبه ) برای آسیب دیدگان سیلاب هفت روز پیش در مربوطات شهر قلعه نو مرکز این ولایت توسط ریاست مبارزه با حوادث و برنامه غذایی جهان سازمان ملل متحد توزیع شد.

مسوولان محلی در ولایت بادغیس میگویند؛ کمک های آنان دربرگیرنده؛ برنج، روغن و شکر میباشد که در اختیار 120 فامیل سیلاب زده در قلعه نو قرار داده شده است.

احمد الله علیزایی والی بادغیس گفت؛ برای هر فامیل 4 کیسه برنج، 4 کیلو روغن و سه کیلو شکر توزیع گردیده است.

والی بادغیس از انتقال مقداری مواد غذائی و غیرغذائی توسط نیروهای آیساف در زون غرب به این ولایت خبر داده و اضافه می نماید که این مواد برای 400 فامیل سیلاب زده است که قرار است در آینده نزدیک به این سیلاب زده گان توزیع گردید.

وی از اختصاص داده شدن 4 میلیون افغانی از سوی اداره ملی مبارزه با حوادث کشور به این ولایت نیز خبر داده و افزود که قرار است که این پول در اینده نزدیک به بادغیس منتقل شود.

براساس گزارش های مسوولان؛ در نتیجه سرازیر شدن سیلاب های هفته گذشته درشهر قلعه نو و ولسوالی بالامرغاب چهار ده نفر کشته و ۲۴۰ خانه و ۲۰۰ دوکان  تخریب گردید.

خبر: محمد ناصر ” امانی ”

ویراستار: مشعل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.