کشته شدن چهار نیروی خیزش مردمی بشمول فرمانده دوست محمد سینی در بادغیس

گزارش ها از منطقه لامان قلعه نو، مرکز ولایت بادغیس می‌رسانند که دوست محمد خان فرمانده خیزش مردمی با سه تن از همراهانش در پی حمله طالبان مسلح جان باختند.

عبدالغفور ملکزی والی ولایت بادغیس با تائید این رویداد می گوید: ساعات اولیه بامداد امروز (سه شنبه) زمانی که دوست محمد سینی همراه با افراد اش به سمت روستای ندامی های لامان قلعه نو در حرکت بود؛ با کمین طالبان مسلح مواجه می‌شود.

ملکزی می افزاید که: در این رویداد چهار تن از نیروهای خیزش مردمی بشمول فرمانده دوست محمد جان باخته و دو تن دیگر زخم برداشته اند.

در همین حال گزارش های وجود دارد که شماری از نفرات این فرمانده خیزش مردمی بدست طالبان نیز اسیر شده اند اما والی بادغیس این گزارش ها را رد می کند.

فرمانده دوست محمد سینی یکی از فرماندهان جهادی در ولایت بادغیس بود که در این اواخر بخاطر تامین امنیت منطقه لامان گروه ی از خیزش های مردمی را در این منطقه تشکیل و رهبری می نمود.
این در حالیست که در کم تر از یک هفته، طالبان مسلح چندین حمله را بالای پاسگاه های متعلق به پولیس ملی و خیزش های مردمی در ولسوالی قادس و قلعه نو، مرکز ولایت بادغیس به راه انداخته که با تلفات‌ی همراه بوده است.

خبر : حبیب فوزی

ویراستار : مشعل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.