طالبان مسلح دو داعشی را همراه با خانواده شان در بادغیس به قتل رساندند

طالبان مسلح عصر روز گذشته (چهارشنبه) دو عضو گروه داعش را همراه با خانواده های شان در ولسوالی مقر ولایت بادغیس با شلیک گلوله به قتل رساندند.

یک عضو شورای ولایتی بادغیس با تائید این خبر می گوید: طالبان مسلح این دو عضو داعش را همراه با خانواده های شان زمانی به قتل می رسانند که این افراد؛ لحظات قبل در یک برخوردی یک طالب را به قتل رسانیده و دو تن دیگر را مجروح نمودند.

محمد ناصر نظری نماینده مردم در شورای ولایتی بادغیس می گوید: این رویدادساعات نا وقت روز چهارشنبه در منطقه موسوم به ” قیراغ شوری” ولسوالی مقر این ولایت بوقوع پیوسته است.

نظری افزود که: این دو عضو داعش با وارد نمودن تلفات و خسارات به افرادطالبان؛ در حال فرار از منطقه بودند که با نفرات دیگری از این گروه در محل روبرو می شوند.

این عضو شورای ولایتی بادغیس می افزاید که: طالبان مسلح در نظر داشتند، افراد وابسته به داعش را همراه با خانواده های شان به زندان این گروه واقع در منطقه سنگ آتش ولسوالی مقر منتقل نمایند..

براساس اظهارات نظری؛ نفرات اعضای خانواده این دو عضو گروه داعش به شش (دو بانو و چهار کودک )می رسید.

آقای نظری هر چند در مورد اصالت این دو عضو گروه ابراز بی خبری نمود اما افزود که: این افراد نزدیک به یک هفته قبل همراه با خانواده های شان در مربوطات ولسوالی مقر این ولایت از سوی نفرات وابسته به طالبان مسلح بازداشت شده بودند.

 

خبر: حبیب فوزی

ویراستار : مشعل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.