طالبان مسلح؛ فرمانده کندک احتیاط عملیاتی بادغیس را با چهار تن دیگر کشتند

گزارش ها حاکی است که طالبان مسلح با حمله بر پاسگاه ها و فرماندهی تولی شاهراه ماموران پولیس ملی؛ دست کم 13 مامور پولیس ملی بشمول فرمانده کندک احتیاط عملیاتی را کشته و زخمی ساختند.

گفته میشود که: نفرات طالبان مسلح شب گذشته (یک شنبه شب) بر دو پاسگاه و فرماندهی تولی شاهراه ماموران پولیس مستقر در ابتدا گذرگاه سبزک در مسیر بزرگراه بادغیس – هرات؛ حمله نموده اند.

عبدالله افضلی معاون شورای ولایتی بادغیس می گوید: که در نتیجه این حمله پنج مامور پولیس ملی بشمول عبدالحکیم مودودی فرمانده عملیاتی کندک احتیاط کشته و هشت تن دیگر آنان زخم برداشته اند.

آقای افضلی می افزاید که؛ در این درگیری ها چهار طالب مسلح کشته و نه تن دیگر از نفرات این گروه زخمی شده اند.

افضلی افزود؛ این درگیری ها سه ساعت به طول انجامید که طالبان مسلح موفق به تصرف سه پاسگاه ماموران پولیس ملی شده اند.

معاون شورای ولایتی علاوه می کند که؛ در حال حاضر طالبان مسلح منطقه را ترک و ماموران پولیس و سایر نیروهای کمکی به منطقه مستقر میباشند.

گزارش های نیز وجود دارد که طالبان مسلح بعد از تصرف دو پاسگاه و فرماندهی تولی شاهراه، دو عراده رنجرپولیس را نیز به آتش کشیدند.

اما طالبان مسلح تا اکنون در پیوند به این رویداد؛ ابراز نظری ننموده اند.

بند سبزک در فاصله ی ۵۰ کیلومتری جنوب غرب شهر قلعه نو در مسیر بزرگراه بادغیس – هرات موقعیت داشته که در جریان 30 روز گذشته، این دومین باریست که؛ طالبان مسلح پس از تصرف پاسگاه های مستقر در این منطقه؛ تلفات سنگین به نیروهای امنیتی وارد می نمایند.

خبر: فوزی

ویراستار: مشعل

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.