دو مامور پولیس ملی در بادغیس؛ در دو رویداد جداگانه کشته شدند

گزارش ها از قلعه نو؛ مرکز و ولسوالی قادس ولایت بادغیس حاکی است  که دست کم دو مامور پولیس ملی در جریان دوازده ساعت گذشته، کشته شدند.

براساس این گزارش ها؛ در پی حمله ی طالبان مسلح بر یک پاسگاه پولیس ملی در منطقه ی موسوم به “پشته لامان” واقع در بزرگ راه ی قلعه نو- هرات؛ یک مامور پولیس ملی کشته و دو تن دیگر شان زخم برداشته اند.

یک منبع ارشد پولیس ملی در تماس با خبرگزاری نریمان ضمن تایید این رویداد می گوید: طالبان مسلح ساعات اولیه شب پنجشنبه بالای یک پاسگاه پولیس ملی نموده که چندین ساعت به طول انجامید.

این منبع که از ذکر نامش خود داری نمود، گفت: در این رویداد به طالبان مسلح نیز تلفات و خسارات پیش گردیده است اما جزییات دقیق آن در دست نیست.

اما طالبان مسلح تا اکنون در این ارتباط ابراز  نظری ننموده اند.

همچنان در یک خبر دیگر؛ یک مامور پولیس ملی حوالی ساعات قبل از چاشت  امروز پنجشنبه از سوی همکارش در قادس به قتل رسید.
میرزا علی بیدار سر پرست ولسوالی قادس با تایید این خبر می گوید که: این مامور پولیس بامداد امروز در یکی از پاسگاه های مربوطه در منطقه ی لنگر شریف به ضرب گلوله از سوی یکی از همکارانش به قتل رسیده است.
آقای بیدار می افزاید که: عامل این رخداد سپس از سوی سایر همکاران اش توقیف و جهت انجام تحقیقات بیشتر به فرماندهی پولیس قادس منتقل شده است.
به گفته ی سر پرست ولسوالی قادس؛ فرد قاتل و مقتول هردو از باشنده گان لنگر شریف ولسوالی قادس هستند.
منطقه ی لنگر شریف در فاصله ی 15 کیلومتری شمال مرکز ولسوالی قادس موقعیت داشته و از سوی ماموران پولیس ملی و محلی تامین امنیت می شود.

خبر: حبیب فوزی

ویراستار: ضیایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.