در نتیجه عملیات مشترک نیروهای امنیتی؛ چهار طالب مسلح در مربوطات قادس کشته وزخمی شدند

مسوولان امنیتی در ولایت بادغیس مدعی که دست کم چهار طالب مسلح در نتیجه عملیات مشترک نیروهای امنیتی افغان در مربوطات ولسوالی قادس ولایت بادغیس کشته و زخمی شدند.

این مسوولان میگویند، نیروهای امنیتی مستقر در این ولایت؛ بامداد امروز پنجشنبه عملیات مشترک را تحت نام طلوع 7 در مربوطات ولسوالی قادس راه اندازی نموده که در نتیجه دو طالب مسلح کشته و دو تن دیگر زخم برداشته اند.

سمونوال امیرشاه نایب زاده رییس ارکان لوای پولیس محافظت عامه بادغیس؛ هدف از راه اندازی این عملیات را پاکسازی بخش های نسبتا نا آرامی قادس عنوان نموده و می افزاید که آنان توانسته در روز نخست این عملیات؛ چند منطقه را از وجود طالبان / مخالفان مسلح پاکسازی نمایند.

سمونوال نایب زاده گفت، نیروهای امنیتی بادغیس بامداد امروز عملیات مشترک خویش را از دو جهت؛ مناطق غیب علی های دشت و کاریز و به همین ترتیب دره یی بام، کابلچه و شورآب آغاز نموده که تا ساعات ناوقت پس از چاشت امروز ادامه یافت.

رییس ارکان لوای پولیس محافظت عامه بادغیس اضافه نمود، احتمالا این عملیات در روز آینده ها به منظور پاکسازی مناطق بیشتر ادامه یابد.

براساس اظهارات مسوولان امنیتی در این عملیات؛ واحدهای از پولیس های ملی، محلی، محافظت عامه و ارتش ملی اشتراک داشته و گفته میشود که رهبری این عملیات را نیز ارتش ملی به عهده دارد.

در همین حال گزارش شده است که در نتیجه عملیات مشترک نیروهای امنیتی در ولسوالی قادس دو تن از باشندگان محل نیز زخم برداشته اند ولی مسوولان امنیتی این موضوع  را تائید ننموده و ابراز بی خبری مینمایند.

اما تاکنون طالبان / مخالفان مسلح در پیوند به این ادعای مسوولان امنیتی چیزی نگفته اند.

خبر: عبدالسمیع

ویراستار: مشعل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.