آزادی کارمندان دفتر World Vision از چنگ طالبان مسلح

مسوولان امنیتی در ولایت بادغیس از رهایی دو کارمند امداد رسان دفتر غیر دولتی (World Vision) که سه روز قبل در ولسوالی آبکمری این ولایت ربوده شده بودند، خبرمیدهند.

این مسوولان میگویند،کارمندان  دفترمذکور بامداد روز یکشنبه توسط افراد وابسته به طالبان مسلح در منطقه کنه قل ولسوالی آبکمری ربوده شده و پس از چاشت امروز با وساطت محاسن سفیدان و باشندگان محل رها گردیدند.

ژنرال شرف الدین ” شرف ” فرمانده پولیس امنیه بادغیس میگوید، این افراد در حال حاضر در مرکز ولسوالی آبکمری قرار داشته و احتمالا تا یک ساعت بعد به قلعه نو مرکز این ولایت انتقال یابند.

براساس اظهارات فرمانده پولیس امنیه  بادغیس، اداره محلی ولسوالی آبکمری از سه  روز به اینطرف تلاش خویش را مبنی بر رهایی این افراد از چنگ طالبان مسلح  با همکاری محاسن سفیدان و بزرگان منطقه آغاز نمود.

در همین حال مسوولان دفتر World Vision در ولایت بادغیس نیز خبر رهایی کارمندان شان را از سوی طالبان مسلح تائید نموده و اضافه مینمایند که تا اکنون همکاران شان در مرکز این ولایت انتقال نیافته اند.

گفته میشود که این افراد از یک سال به اینطرف در بخش معارف دفتر World Vision   فعالیت دارند.

دفتر ورلد ویژن، نهاد کمک رسانی بین المللی دانسته میشود که از یک دهه به اینطرف در بخش های رشد آموزش و پرورش، صحت، زراعت و تقویت اقتصاد خانواده های بی بضاعت در این ولایت فعالیت دارد.

خبر: اسکندر

ویراستار: مشعل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.